het nieuwste boek van dan brown. Zondag heerlijk een middag voor mezelf, want dochter gaat bij haar neefjes spelen. Kan me er helemaal op verheugen.
Zat dat verschoningsmatje bij jou er standaard bij? Bij mij niet namelijk. Zo nee, waar heb je die gekocht? Ik wil 'm ook!!
een 2de hands groot konijnenhok waar hij lekker kan rennen,net nog een groot gaas erom heen gespannen ,is ie nog groter. eigenlijk voor het konijn ,maar ook voor mij,want ik geniet er zo van als het konijn veel plaats heeft om te spelen en te rennen. groetjes
Het verschoningsmatje zat er standaard bij. De binnenkant is ook van speciaal spul zodat het makkelijk af te nemen is. Ik heb de tas gekocht in Haarlem, de winkel heet Room 42. *edit* Dit is de site waar je hem kunt bestellen. Bag Bourne kopen? Vergelijk Cowboysbag tassen
my new best friend leek me handig om mee te nemen en er zit gps op dus we verdwalen niet en in 1 klik een 360 graden foto, ben heel benieuwd!
Ja dat was écht het benoemen waard, hahahaha. Gisteren kocht ik aankopen voor de baby en zoogkompressen en toen wilde ik ook al hier posten, maar dan was het voor de baby dus dat telt niet Maar nu heb ik toch écht een nieuwe tandenborstel. Een paarse van Oral B, 3D extra whitening. Mét essential floss van Oral B.
Jazekers En dan een stoere kleur paars in de badkamer ook! Ik ben er onwijs trots op. Hij is te koop bij de kruidvat voor ongetwijfeld meer geld dan dat hij eigenlijk waard is ! Probeer het nu