Leuk jurkje chiggy! Ik heb net een stapjurkje besteld Bekijk bijlage 340219 En nog 2 jurkjes voor de herfst/winter, is zelfde mode maar kon ni et kiezen dus heb beide kleuren genomen. Bekijk bijlage 340220
Thnx! Intratuin maar ze zijn ook online verkrijgbaar. Als je zoekt op: curver kattenbak, vind je al genoeg. De bak was wel prijzig, 45 euro! Maar onze kattenbak staat bij ons in de woonkamer, bij de achterdeur. Als er bezoek komt, verplaats ik de bak altijd naar de badkamer, omdat ik het geen gezicht vind! Maar met dit design staat het nog leuk ook! Daarnaast vind ik de verschoning ook erg handig! En er zit een soort opstapje in, waardoor ze de pootjes al afvegen bij het uitstappen.
hier toevallig ook de S3 en ik heb dit hoesje gekocht; samsung, s3, hoesjes, covers, bescherming, krassen, flipcover verder gaat het geld weer hard (zoon bijna jarig) alvast wat cadeautjes besteld (puzzels, auto, dolfje weerwolfje spel) en er was een canvas aanbieding van 60 bij 80 voor 20 euro en gisteren is David bij een monstertruckshow geweest en daarvan een mooie foto uitgezocht dus die kunnen we binnenkort boven zijn bed hangen!
Ben de afgelopen week nogal losgegaan (gebeurt niet vaak)... 4 paar schoenen/sandalen (Josef Seibel - mega degelijk, maar super comfortabel) 2 paar Hudson boots voor vriendlief, BH's voor mij, pantoffels voor VL en schoenen voor zoonlief (van Marks and Spencer), een nieuw zwembad met toebehoren, en last but not least: zo'n uitschuifbare stok waarmee ik mijn lastig te bereiken Velux ramen kan openen met deze hitte...
Blij blij blij: Bekijk bijlage 340960 Bekijk bijlage 340961 Ik ging eigenlijk alleen voor de jurk, maar de rok was nu in de sale, dus die kon ik niet laten liggen .
Ik heb net twee paar sandaaltjes besteld. Heb 4 paar birkenstocks en 2 paar impanema sandaaltjes maar ik was er ineens klaar mee, met de birkenstocks voornamelijk. Zo lopen heerlijk maar ik vind ze ineens spuug lelijk, geen idee waarom. Beige Replay sandaal · Schoenen online kopen | Shoeline.nl Zwarte Lazamani sandaal · Schoenen online kopen | Shoeline.nl