Gisteren het bruine paar gekocht...ben er zo weg van en er zijn maar weinig schoenen die me aanstaan...dus vandaag het zwarte paar gekocht!!
Huh foto staat op zijn kop. Sorry! Oh... de schoenen komen bij Van Haren. 19,90 euro per paar. P.s. ik heb marktplaats ontdekt. Er staan écht leuke kledingstukken op. Voor heel weinig! Mensen doen echt superleuke kleding weg. Zolang ze maar zgan zijn.
Zwart jurkje net gescoord. Met kersenprintje erop. Leuk met zwarte dikke panty en mijn nieuwe schoenen van hierboven! Jurkje heb ik van MP. 5 euro! Eerste keer dat ik via MP kleding heb gekocht en gaat een wereld voor me open. Soms kom je écht leuke dingen tegen.
Panterbroek met zalm streep aan de zijkant van scotch en maison?! Deze laatste 2 zijn leuk, Linda en lilaa waar zijn die van???
Promiss is mij tegroot. Hier bij de only niet gezien. Ik zal vanavond foto maken. (Niet vergeten) Ook nog vestje van espresso erbij in de streep kleur en een colbertje in knal roze van komma'.
zojuist een hele outfit gekocht voor mezelf! iig deze schoenen; https://www.vanharen.nl/NL/nl/shop/home-dames/home-dames-schoenen/00003001174853/Enkellaars.prod?r=5&c=3&filter_brand=all&filter_heel=all&filter_padding=all&filter_size=212@41&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=home-dames/home-dames-schoenen (foto alleen lukt niet?!)
5 paar hele lange dikke gebreide wintersokken. Lekker voor in huis. 3 paar gebroken wit en 2 paar grijze sokken. Bjj kruidvat gescoord. 5 paar sokken van 31 euro voor 7.50 euro. Ze zijn zooooo lekker dik!! Nog ff profiteren van de 75 % korting op textiel.