http://www.supersmoker.com/nl/index.php Wereldprimeur: gezonder 'roken' Geen vuur, geen verbranding, geen teer en... geen echte rook. Geen kankerverwekkende stoffen (bij tabaksverbranding ong. 40 schadelijke stoffen) Geen asbakken, geen peuken, geen vieze geurtjes, geen luchtvervuiling (geen CO²). SuperSmoker is een alternatieve sigaret die lijkt, smaakt en dampt als een echte sigaret en bovendien verzien is van een verwisselbaar sigaretfilter. SuperSmoker bevat geen tabak. Het nicotinegehalte is vele malen minder dan een klassieke sigaret. SuperSmoker is een revolutionaire hightech ontdekking op het gebied van verdampings- en computertechnologie. Het gebruik van SuperSmoker is onschadelijk voor mensen in uw omgeving: geen schadelijk mee-rook effect. SuperSmoker werkt elektronisch en gebruikt vullingen (cardridges) van Duits fabrikaat.De cardridges zijn verkrijgbaar in verschillende concentraties. SuperSmoker werkt op een herlaadbare batterij. Lader bijgeleverd. ik vindt het maar erg vaag en dan die prijzen jeetje
Ik hoor er goede dingen over. Maar gezond is het niet, zit nog steeds nicotine in en een paar andere stoffen, wel gezonder dan een peukie, dat wel weer... Nee, ik hou het op mijn pallmalletjes, ga het niet eens testen ook. De prijs maakt me niets uit, als ik uitreken wat ik per maand wegpaf, dan is dat ding er in 1 maandje uit.
Hey cool Ik vraag me al jaren af waarom ze geen 'gezondere' peuken uitvinden zonder teer. En nu hebben ze dus zoiets? Ga me er wel even over inlezen, misschien is het wat!
Eerste reactie was: oh, dat is nep. (Ook door het woordje "verzien" i.p.v. "voorzien") Verderziet het er cool uit. Ik als rokende gadgetfreak heb wel zin om hem aan te schaffen, maar ben bang dat de smaak tegen valt. Je hebt geen drum-cartridges.
Ze zijn echt hoor! Een vriendin van mij heeft er eentje.....zit een soort van patroontje in wat je moet verwisselen na een tijdje.
Dat is al best oud! Die oude vrouw van de veerkampjes had het toen voor de tv getest, en vond ze ook goed! hier heb je nog een site waar je ze kan bestellen : http://www.esmoking.nl/
Ik zie me man niet zo een nep peuk roken haha! vraag me af of het ook dat gevoel geeft als een echte sigaret. De prijs valt wel mee, mijn rookt iedere anderhalve dag een pakje dus komt op dezelfde prijs, maar dat iedere maand.