net een stunt staat er net iemand voor de deur die steun wilde voor een of ander goed doel. nu heb ik sowieso al een bloedhekel aan dat soort werf acties maar ja. ik doe dus open en gelijk een woordenkots over me heen dat de kindertjes daar het zo slecht hebben etc. boven hoor ik mijn zoontje huilen die ik net even in bed had gelegd dus ik kreeg er al een hanglip van. dus ik geef ana geen intresse te hebben maar hij bleef door gaan dat ik voor 10 euro per maand die kinderen kon helpen en dat iedereen dat wel kon missen in de maand. tot overmaat van ramp betrekt hij dus mijn zwangerschap bij zijn verkoop verhaal. "mevrouw als u zwanger was geweest in een van deze landen was u ook blij met de nederlandse steun" ik heb die knul een uitbrander gegeven van heb ik jou daar! dat ik daar niet woonde maar hier en dat ik geen zin heb om te helpen omdat ik vind dat ze eerste hier in nederland de zooi maar eens goed moeten regelen voor mensen die niet kunnen eten etc. daarna hem ik de duer dicht gegooid en nu 20 min later zit ik echt zo op de bank. ik ben normaal helemaal niet zo hahahaa wie is nog meer een tikkende tijdbom?
Herkenbaar!! Gister ook zo'n knul aan de deur gehad, begon erover dat ik zo'n lekker kleurtje had en of ik echt niet op vakantie was geweest (had al 2 keer gezegt dat ik niet op vakantie ben geweest en niet in de zon heb gezeten) en of ik het WNF wilde steunen.. Nou nee dus.. Als je niet eens de moeite neemt om te reageren op wat ik zeg, wil ik ook niet naar jou verhaal luisteren! Fijn die hormonen haha!
ja ikke ik was laatst boos met de gordijnen maar bij de hema deden ze helemaal niet moeilijk ze hebben niet eens op de bon gekeken ze vroegen meteen of ik een nieuwe wou of deze wou laten verstellen dus ik was boos om niks eigenlijk
Pff ja hier Ik kan nu dus al sacherijnig worden van mijn huiswerk dat niet lukt Een tijdje geleden liep ik de winkel in.. geen mandjes meer. Nou pissig dat ik was omdat ik wel 15 meter terug moest lopen naar de kassa om daar een mandje te pakken Slaat helemaal nergens op natuurlijk maar ja, op dat moment voelde ik me zo zwaar terecht boos..
Oh dat had ik hier ook! Kon nog net boodschapjes doen voordat we weer loon kregen, komt zo'n knakker mij vertellen dat iedereen dat wel kan missen!! :x Heb hem gewoon gevraagd waar hij het lef vandaan haalt om mij dus maar te bestempelen als krent en dat hij niet in andersmans portemonnee kan kijken. Heb de deur dichtgegooid. Ik heb me ook niet geschaamd
Guilty! Ik wilde laatst in de auto stappen in een parkeergarage en er kwam een petje in een Golfje de bocht om gevlogen zo het parkeervak naast mij in. Tenminst dat probeerde hij, want hij kon nog net stoppen een halve meter voor mijn benen. Ik spring aan de kant en hij scheurt verder het parkeervak in. Ik kan jullie zeggen dat ik die jongen echt de volle laag heb gegeven! Dat had ie iet verwacht want hij stond met zijn mond vol tanden (en mijn vriendin die bj me was ook haha)
Ik heb het ook, ik zeg nu ook regelmatig tegen mn man, niets zeggen heb even een hekel aan je Dan heeft hij eigenlijk niets gedaan, maar om ruzie te voorkomen geef ik maar meteen aan dat ik hem even niet kan uitstaan. En janken kan ik als de beste, altijd wel een jank bal, maar nu! kijk bewust geen drama tv want dan droom ik daar heel de nacht over. Op dit moment loop ik als een oud wijf door het huis, zulke zere heupen, damn wat word ik daar woest om.
hahaha hier is het van Vriend: ik hou mijn mond wel dicht, Ik: dat lijkt me zeer verstandig ja. en als hij dan na een 5 tot 10 min vraagt of het weer mag praten is er niets meer aan de hand hahaha
IKKE IKKE IKKE vorige week in de winkel...vroeg aan de winkelmedewerkster "mag ik iets vragen" kreeg geen antwoord en ze ging gewoon door waar ze mee bezig was dus ik nog een keer "mag ik iets vragen" snauwt ze zonder me aan te kijken "ik ben bezig" ik raakte al licht geïrriteerd toen ze na 5 minuten eindelijk op keek en ik vroeg waar iets lag, snauwde ze waar het moest liggen, maar ik had daar al gekeken...en had het niet gezien dus vroeg of ze mee kon lopen met een lang gezicht loopt ze voor me uit...nou, ik heb me haar daar toch een uitbrander over gegeven over haar manier van klantvriendelijkheid...ik liep vuurrood aan en de tranen sprongen van kwaadheid in mn ogen dat zou ik niet zwanger niet eens gedurfd hebben
Nu heb ik altijd al wel dat ik een antwoord klaar heb als 'ze' me komen vertellen dat iedereen toch dat bedrag per maand kan missen om hun goed doel te steunen, maar nu is het nog 10 keer erger. Of deze ochtend, bel de council in verband met het bezetsel dat van de muren valt in onze slaapkamer. Ja mevrouw, daar moet eerst een inspecteur naar komen kijken en dat kan vrijdag pas. Die moet het dan doorgeven en dan kan het gerpareerd worden maar we weten niet wanneer dat zal zijn. Mensje aan de telefoon heeft me daar een tirade half in het nederlands half in het engels over haar heengekregen. Kwam er dus op neer dat ik zei dat tegen de tijd dat het gerepareerd ging zijn ons kind dat nog geboren moest worden alvast weer het huis zou uitzijn... Of laatst, ik bel de telefoonmaatschappij voor mijn tante, zij wilde weten wanneer haar contract afliep omdat ze naar een andere maatschappij wil. Nu heb ik toestemming om bepaalde dingen voor haar te regelen, bij die maatschappij paswoord enzo. Maar die meid wilde me dus niet helpen. Toen ik vroeg of ik dan een andere afdeling kon bellen hing ze zomaar op. Ik gelijk een andere afdeling gebeld, paswoord netjes doorgegeven, wat vraagjes gesteld en dan langs mijn neus weg gevraagd wanneer het contract afliep. Ik kreeg gewoon antwoord zonder dat er moeilijk over gedaan werd. Dus ik weer bellen naar de andere afdeling, gelijk naar x gevraagd, krijg ik die aan de lijn en dus op een sarcastische manier haar bedankt voor haar behulpzaamheid en dat ik ondertussen toch te weten gekomen was wat ik wilde weten maar dat dat niet dankzij haar was. Zal me nu nog net overkomen dat deze gesprekken opgenomen zijn haha. Want dat krijg je hier elke keer wel te horen als je naar zo'n dingen belt dat veel van de gesprekken opgenomen worden omdat ze het kunnen gebruiken voor training of om de klantenservice te verbeteren.
Oeh die moet ik even onthouden voor als ik hier weer moordneigingen krijg tegenover mijn vriend terwijl hij eigenlijk niks doet
Whahaa leuk he die hormonen Ik ben normaal gesproken echt een eitje.. altijd lief en aardig. Maar tijdens mijn zwangerschap ben ik een keer zo verschrikkelijk boos geworden op een verkoopmedewerkster van de Hema! Woest was ik, omdat ze geen korting gaven (ik had gordijnen gekocht 1 dag voor ze 20% korting gaven dus toen wilde ik die korting natuurlijk ook ) Schaamde me achteraf wel een beetje toen
Oh ja ik ook.. Gisteren nog. Ik ging met mijn hond naar het bos en ik riep haar een paar keer. Normaal gesproken luistert ze prima maar gister was madam oost-indisch-doof. Zegt een oude passerende vrouw; ''die is ongehoorzaam''. Op een heel vervelend toontje. Ik houd al niet zo van oudere mensen en ik was binnen 1 sec. witheet en heb gezegd; Houd je kutkop dicht oude graftak, waar bemoei jij je mee?!!! Oh wat genant, normaal gesproken denk ik dat soort dingen maar zal ik ze nooiiit hardop zeggen.. Gisteren dus wel en ik heb me erg geschaamd.
hhmm hormonen heerlijk! ben normaal al niet op me bek gevallen maar nu ooeehh soms! probeer me vaak in te houden maar soms lukt het gewoon niet. en dan vooral met auto rijden en vooral met goed weer als het raam dan open staat vervloek ik iedereen die niet normaal rijd bv. richting aan geven, remmen voor niets, door rijden van links allemaal dat soort dingen gelukkig komen hier geen verkopers aan te deur oja pas iemand van tele2 een uitbrander gegeven oja en me schoonmoeder ik was ff zo klaar met die mensen heb der savonds om een uurtje op 12 opgebelt dat ze niet zo achterlijk schijnheilig moest doen en als me man een taxi wilt dat zie die dan per direct bellen (die mensen hebben een cafe) ze belde pas een taxi naar dat ik de 2de keer had gebeld omdat me man had gezegt ja taxi heb ik al laten bellen komt der zo aan naar 50 min nog geen man thuis dus bel hem weer van goh waar blijf je ja taxi is der nog niet dus ik bel de taxi blijkt dat ze nog niet hadden gebeld de 1ste keer pas toen ik de 2de keer had gebeld maakte me ongerust dus vond dat ze z'n uitbrander verdient had al zegt ze sins vrijdag al niks meer tegen me haha nouja dan niet
Whahahahahahahwhaha!!! Ik zit hier te huilen van het lachen, echt waar!!! Hoe kom je d'r op!!! Graftak?! haha Helemaal geweldig, wat zei ze? Hier ook hoor, soms heb ik de hele dag super goede zin, niks aan de hand... Dan laat ik bv. iets vallen, en probeer dan 3 keer heel onnozel om het op te rapen, en dan bleh.... heb ik pokkezin! Ik ga dan ook gehumeurd achter de laptop zitten met een kop thee, want als ik verder ga met iets anders, weet ik dat het niet snel overgaat.. Hormonenbom all the way... Gelukkig is m'n mannetje er vrij rustig onder.. xxx
Graftak! echt een goede hahahahaha! Ja ideaal mijn man is heel goed afgericht, en met een zwangere vrouw moet je geen ruzie maken! Was net op kraamvisite, moest ik weer janken om de kleine baby naar het ziekenhuis moet voor iets. Iedereen keek me weer aan alsof ik gek was, kan mezelf niet bedwingen.....
Hier nog eentje. We waren laatst naar een feestje geweest en ik moest terugrijden in de auto van mijn vriend. Ik had al langer op hem gewacht dan dat ik eigenlijk wilde want ik was doodmoe. Zijn auto kan ik niet mee omgaan want je moet de koppeling om een bepaalde manier (die alleen hij weet geloof ik) intrappen om hem in de 1 of de 2 te krijgen. Mij lukt dat niet dus ik rij gewoon altijd in de 3 weg. Dan word vriendlief boos want ik help zijn auto naar de klote. Daar had ie dus op de terugweg ook al 2x commentaar op gegeven dus ik zat al kokend achter het stuur. Nadat de auto ook al voor de 2e x over een drempel heen schraapte (dat kutding is ook nog verlaagd) en hij hier ook weer op reageerde heb ik de auto op de drempel laten hangen, ben uitgestapt en heb gezegd je ziet maar hoe je thuis komt! Kan ik er godverdomme wat aan doen dat jou auto niet over een drempel heen past! Kwaad dat ik was. Maar het mooiste was ook nog toen hij tegen een vriend zei die achterin de auto zat: Ach, zijn de hormonen... DE HORMONEN! NIKS HORMONEN! JIJ BENT HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (wij mogen onze hormonen de schuld geven maar onze mannen niet) Achteraf waren het trouwens wel de hormonen
Merk het hier ook hoor. Manlief kwam gister thuis met een klein kadootje wat hij van z'n moeder mee had gekregen. Ik kon er totaal niet enthousiast over zijn, want het was roze (ik hou niet van roze) en zei dat dus ook. En hij gelijk eropin gaan, waardoor ik dus niet gezelliger werd, haha. Hormonen en werkloos thuis zitten is geen goede combi ben ik achter, haha. Probeer me wel in te houden.