Ik dacht ..met deze 6 e baby, goh kheb nergens last van! Jeeeej! Niet moe..energie... kan alles doen Ja Dream on Nu tip ik de 6 weken Borsten steken en zijn al dik een maat gegroeid..misschien wel meer eigenlijk Ik had eerst veel meer zin in eten nou das weer voorbij, ik eet weer net zo weinig als voorheen Mn bekken steekt weeral Ik slaap zat en blijf gaar En ik voel echt dat als iemand tegenwerkt ik meer moeite heb met rustig te blijven doen.. ik word soms zo opgefokt ik voel gwn mn keel dik worden ofzo En ik ben al 2.5 kilo aangekomen dat ik denk oke hoe Mn tandvlees ligt aan alle kanten open het prikt heel erg Met vlagen ben ik misselijk gelukkig niet de hele tijd En mn rug zit vast.. Ik ontspring dus niet de dans haha Maar ondanks dit alles ik hoop dat ik gewoon voor mn kindjes kan blijven zorgen zonder dat iemand bijna alles moet overnemen En ik probeer toch te genieten van mn zwangerschap Ik hou in mn achterhoofd dit is de laatste, ik wil alles doen wat bij de anderen nooit gedaan is, en dat iedereem hier volop alles van meekrijgt in de leuke zin
Ja, ik zou ook proberen ervan te genieten! Kwaaltjes zijn maar voor even hè, een kindje is geluk voor altijd
Wauw 6de kindje op komst! Gefeliciteerd... En Tsja het is lastig. Je hebt zelf wel een heleboel ervaring ermee. Sterkte en hopelijk ben je snel van de kwaaltjes af.
Oh herkenbaar, die eerste weken kun je je zo brak voelen! Sterkte met alles, het komt goed! Groetjes, mama van 7 kindjes
Ja die kwaaltjes blijven akelig, hoe vaak je het ook meemaakt. Een van de redenen dat het hier na dit kindje toch echt klaar is. Gaaf hoor zes kindjes!
Hoe is t met 5 kindjes? Ik heb er 3 maar ben zeanger van een tweeling nu ben er erg blij mee maar heb dus nog geen idee hoe het aan tr pakken.. heb je misschien tips voor mij? Gr denise