je oude kleding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mandy1, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Poeh bij Lotte was ik 30 kg aangekomen. De eerste 20 (allemaal vocht) vlogen er af maar die laatste 10 gingen echt niet vanzelf! Heeft dan ook best wel een tijd geduurd voordat ik mijn oude kleding weer aan kon.

    Nu alweer fors aangekomen, zo'n 16 kg en weer veel vocht erbij..
     
  2. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    nou ik was net bij zo een homeopaat, die vocht afdrijvende massages doen, en die wilde weten hoeveel maanden ik zwanger was.... ik ben dus niet zwanger, maar mijn lichaam heeft netjes al het vocht vastgehouden. ik pas nog steeds niets, en let echt op mijn eten, voldoende beweging etc.. dus nu 3 liter water per dag, en een speciaal bloedgroep dieet gehad. ook krijg ik nu 2 keer per week acupunctuur en massages voor de aankomende maand, dan een maand 1 keer week, en dan eens per maand om bij te houden. Nou ik ben benieuwd! ben het zo ZAT!
     
  3. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jeetje succes hoop toch dat ik het dan al wel kwijt ben met 11 maanden.
     
  4. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ja, ik draag ook nog steeds mijn zwangerschapsbroeken, omdat ik geen nieuwe broeken wil kopen en de oude nog niet pas. Ik durf ook niet op de weegschaal te staan..
     
  5. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik ben ook nog steeds 5 kilo te zwaar. Ben bezig met een dieet en hopen dat ik die 5 kilo daarmee kwijt raak. Mijn oude broeken blijven voorlopig nog liggen in de kast...!
     
  6. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik moet iik nog 10 kilo. Maar het meeste pas ik gelukkig weer.
     
  7. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    meid ik heb er ook een jaar over gedaan voor ik me weer lekker in mijn vel voelde hahahahah
    maar goed er staat ook ongeveer een aar voor jah en is het eerder dan is het mooi mee genomen!
     
  8. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou wat herkenbaar allemaal hier zeg!

    Ik ben ruim 25 kilo aangekomen met de zwangerschap (dat was toen ik me het laatst heb gewogen en was ongeveer een maand voor de bevalling).

    Ik moet nu nog 13 kilo kwijt voor ik op mijn oude gewicht zit, en dan wil ik er nog een paar kilo's af. Ik moet zeggen dat ik nu natuurlijk ook veel actiever ben en veeeeel minder honger heb. Tijdens de zwangerschap at ik zo 6 a 7 boterhammen per dag en nu heb ik aan 2 a 3 voldoende, dus dat scheelt een hoop.

    Ik geef geen bv overigens.

    Oh en ik heb wel (een paar) nieuwe kleren gekocht, mijn topjes paste ik allemaal nog wel, maar broeken was een probleem. Ik denk echt dat je je een stuk beter voelt als je weer een gewone broek aan hebt en geen zwangerschapsbroek, al is ie een paar maten groter.
     
  9. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik heb 2 spijkerbroeken van voor mijn zwangerschap die ik weer pas. (na een maand of 3)
    de rest blijft nog even in de kast wachten tot de laatste kilo's er ook weer vanaf zijn.
    hoop toch zo dat dat niet te lang meer duurd..... ;)
     
  10. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Ik ben ook 30 + kilo aangekomen. ben gestopt met wegen bij 22 weken zwangerschap . Heb 6 maand borstvoeding gegeven en niets extra afevallen.
    Ik woog 6 weken na de bevalling hetzelfde als met 22 weken. 6 maand na de bevalling woog ik nog hetzelfde. Ben nu sinds april ruim 10 kilo afgevallen en NOG pas ik mn eigen kleding niet. Van de week paste ik voor het eerst weer in een rokje dat ik toevallig aan had de avond dat Quinn gemaakt werd. Best jammer dat er dan een megarol boven hangt :(
    Op dit moment val ik zo'n 2 kilo per maand af. Het lukt niet sneller.
    Ik zit nu nog zo'n 5 kilo boven mn startgewicht .

    Ik heb geen neiuwe kleding gekocht. Al die tijd in mn positiekleding gelopen. Ben dat ook wel goed zat. Zodra er nog 10 kilo af is ga ik shoppen!
    Kan niet wachten!
     
  11. Ivonne

    Ivonne Actief lid

    9 apr 2006
    441
    0
    0
    Helaas heb ik dat mijn oude kleding me nu van de kont afvalt, ben zelfst 10 kilo lichter als voor de zwangerschap.
     
  12. Friemeltje

    Friemeltje Actief lid

    2 jul 2006
    406
    1
    0
    Er moet nu nog 20kg vanaf en ik was er 35 aangekomen (vocht).
     
  13. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    oooh ik kan niet wachten om hetzelfde te zeggen!
     
  14. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha dat zou ik inderdaad ook wel willen zeggen!
    maar goed gister weer naar de sportschool geweest en ik moest me weer wegen ben nu 1.2 kilo wijt in 1 week mede dankzij sonja bakker! ik gaat hier lekker mee door en hoop snel op mijn oude gewicht te zitten! en het troost me wel een beetje om te zien dat ik niet de enige ben.
     
  15. liefzonnetje

    liefzonnetje Fanatiek lid

    17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    na mijn kraamweek kon ik ook mijn oude broeken weer aan.... nu zijn ze allemaal te groot.....
    Blousjes enzo zijn juist weer te klein.... (tja BV-tieten.... ;) ) dat is overigens een ramp... ik vind nergens iets passends nu... of veel te wijd, of weer bij mijn borsten niet passend, te kort...
    maar ik was in mijn zwangerschap maar 10 kilo aangekomen.....
     
  16. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Ik hoefde geen moeite te doen. Ik was 17 kilo aangekomen, en 19 kilo afgevallen. Ik weeg nu 51 kg ipv 53 kg. Dit komt door BV. Het schijnt dat je 500 kcal per dag verbrand. Ik kon de eerste dagen / weken mijn broek niet aan. Maar, na 3 maandjes wel. Broeken zijn nu ietsje ruim. Ik hoefde er niks voor te doen.
     
  17. Dora

    Dora Bekend lid

    25 apr 2006
    762
    0
    0
    ik heb nog zo'n 7 kilo te gaan.. kan helaas mijn oude broeken nog niet aan..die bovenbenen he ;)
     
  18. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Ben nu wel weer op mijn oude gewicht. Maar heb nog niet mijn oude figuur weer. Het is allemaal nog wat slapjes op mijn buik, mischien toch maar eens fanatiek buikspieroefeningen gaan doen :)
     
  19. mik2sept

    mik2sept Fanatiek lid

    19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Was er twintig aangekomen...
    ik heb de eerste 6 weken borstvoeding gekolfd.
    Binnen een week was ik al vijftien kilo kwijt.
    Had vooral vocht opgeslagen de laatste maanden.
    Nu zitten er nog drie aan (waardoor ik ook een paar spijkerbroeken niet meer pas)
    De rest van mijn kleding kan ik wel weer gewoon aan...
     

Deel Deze Pagina