ervaringen conflict werkgever?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sientje, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Zoals de oude rotten misschien nog weten, tijdens mijn zwangerschap heb ik een hoop geouweneel met mijn werkgever gehad..
    Nu alweer bijna 1.5jaar verder krijg ik ineens een dikke vordering van het UWV, het geld dat ik tijdens mijn verlof heb gekregen had niet naar mij maar naar mijn werkgever gestort moeten worden, maar het geval wil dat ik van mijn werkgever maar een gedeelte loon heb gehad, lang niet toereikend...
    Na wat rond gesurfd te hebben ben ik er al achter dat ongeacht welke reden je ook hebt, je niet onder de vordering van het UWV uitkomt, ok maar als ik dus terug moet betalen, wil ik ook het totale loon van mijn oude werkgever!
    Het is zo dat ik dus niet echt in goede harmonie vertrokken ben, en daarom denk ik erover de rechtbijstands verzekering in te schakelen en via hen alsnog mijn centjes te ontvangen, mijn vraag, wie heeft er ervaring met soortgelijke zaken, zowel de vordering van het UWV alsmede een conflict met je werkgever zolang na dato (1.5jaar)?
     
  2. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Succes meid ik hoop dat het je alsnog lukt!

    Liefs
     
  3. moontjejl

    moontjejl Bekend lid

    15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    nee sorry maar wil je wel succes wensen en hoop dat je het snel allemaal achter je kan laten!
     
  4. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik heb wel ervaring met terug betalen aan het uwv.
    je kunt daar eventueel een draagkrachtmeting aanvragen en per maand betalen. als je eens een maand overslaan dan miepot er niemand. dat is weer een voordeel van trage ambtenaren ;) als je uiteindelijk maar het totaal bedrag betaald.

    verder lijkt het me inderdaad erg verstandig dat je rechtsbijstand in schakelt wat betreft je oude werkgever! daar moet veel in uitgezocht worden en vaak gaan die zaken erg traag.

    succes ermee!
     

Deel Deze Pagina