Ik ben nu 10 weken zwanger en dit is al de 2e dag achter elkaar dat ik vreselijk krampen heb! Heb het 2 weken geleden ook al gehad, en toen zei de vk dat ik me niet druk hoeft te maken en dat het is dat je weer groeit en dat je organen en zo een plekje moeten krijgen! Nu is dit gisteren weer begonnen en kan wel huilen zo'n pijn doet het! Hebben al een echo gehad met een mooi kloppend hartje, maar omdat ik een miskraam heb gehad, maak ik me toch nog steeds zorgen om de kleinste dingen! Wie hebben hier nog meer last van? En kan je iets van paracetamol ofzo innemen? xxx Angelique
ik heb vandaag d etest gedaan en ben zwanger, ook ik heb last van pijnsteken en ben gaan zoeken op het internet. Heel veel vrouwen hebben hier last van en er wordt dus ook ook veel over gepraat. Ik zou me geen zorgen maken
Je baarmoeder groeit, dat kan idd krampen geven. En de kans dat het misgaat wanneer je een kloppend hartje hebt gezien is erg klein. Maar als het zoveel pijn doet, zou ik toch de vk eens bellen en vragen wat je bv aan pijnstilling mag.
Paracetamol kan je innemen tegen de pijn. Ik heb bij zwangerschap ook krampen gehad, t/m de 12e week regelmatig . Nu heb ik het af en toe. Anders gewoon de VK bellen.
dank jullie wel voor de reacties. Ik maak me niet echt zorgen, maar die pijn moest woensdag er gewoon van huilen! Als het na dit weekend nog zo is, bel ik de vk!
Zou me geen zorgen maken, ik heb het ook gehad. Van week 5 t/m 11. Nu weinig last meer. Dit komt doordat de buikbanden groeien en dat geeft een scherpe pijn. Je kan paracetamol nemen maar denk erom dat je niet te veel neemt. Max. 2 per dag.
Heb ik ook gehad aan het begin van het eerste trimester. Paracetamol (zónder toevoegingen als codeine en géén Asprines) mag je gewoon nemen, hetzij gelimiteerd en niet elke dag. Hoeveel precies kun je het beste aan je HA of je VK vragen. Als je je overigens zorgen maakt over de krampen raad ik je aan om echt de VK te bellen hoor. Ook daarvoor heb je een VK! Succes!