Mijn huis is nl een %$#@%bende! Altijd alles voor me uitgeschoven met de gedachten van..aaah nog fftjes en dan krijg ik ook last van nesteldrang. Nou poeh zeg wat heb ik er een last van..slaap er gewoon slecht van..NOT! In gedachten lukt het wel hoor, dan vliegen de kopjes netjes de keuken in en is de afwas ook gedaan, makkie..kennen jullie die serie nog over een heks die met haar neus schud en alles voor elkaar krijgt? Het enige wat ik er mee bereik als ik dat doe is dat ik er als een idioot uitzie Ik sta ook elke dag op met de gedachte dat vandaag dé dag is dat ik het echt ga doen, om vervolgens te denken..nog fftjes op internet, aah dat kan ook nog wel even, nou dit moet echt hoor, oh ja dat moet ik ook nog ff uitzoeken en dan kijk ik op de klok en denk..wtf?! Is het al zo laat? Nou dan maar morgen..maar morgen echt hoor! Vannacht de hele nacht last van voorweeen gehad en nu begin ik m toch wel fftjes te knijpen..stel je voor dat het doorzet? Dan heb ik helemaal geen tijd meer om schoon te maken! Dus vandaag moet het ECHT! Dus..aanmoedigingen gevraagd!
Ja hallo, de baby wilt ook een schoon huis dus j MOET schoonmaken, doe het voor je baby! Ik heb net ook ALLES schoongemaakt en gestoft en gestofzuigd etc etc
En of de baby een schoon huis wil, ze heeft me net LETTERLIJK naar de keuken getrapt hihihi..De afwas is gedaan! Yeahhhhh! Nu ff t bed verschonen...BLEEEECH!
Hier is het juist andersom, Ik wil allemaal opruimen en poetsen, maar mag het niet! Lichamelijk gezien moet ik rustig aan doen... En we zijn ons huis anders aan het inrichten dus alles staat op zijn kop... Begin rustig aan en stel niet te grote doelen! Suc6 Groetjes Catheleine
Je kan het.... wat moet je anders doen vandaag? Als je buiten komt vriest je neus eraf....... Mag je kindje al handschoentjes en een mutsje op... en dat kan niet Wordt je kletsnat... En wordt je wit... Sta je in de file... in de auto of supermarkt.... Dus het is een ideale dag om te poetsen te boenen en te nestelen... Daarbij het is voorjaar (waar : : ) dus schoonmaak tijd.. succes!
Hi Jessy, Waarschijnlijk lees je dit niet, want je bent druk bezig met je bedverschonen en soppen en poetsen. Waarschijnlijk heb je lekker je Ipod op met je favo muziek en zie je dat het eigenlijk best meevalt en dat het best snel gaat, nu je er eenmaal aan begonnen bent! Succes (ook al lees je dit vanavond wanneer je uitgepunt bent, maar zeer voldaan )