weet niet hoe je je voelt, maar wil fff zeggen dat ik je berichtje met waterige oogjes heb gelezen. veel sterkte en dikke knuf
Ach lieve Poohbear, wat verdrietig allemaal! Wat een bijzondere maar ook moeilijke tijd.. Ook mijn moeder is al lang geleden overleden en schoonouders leven beide al ruim 15 jaar niet meer. Tijdens mijn zwangerschap vond ik het moeilijk maar zeker nu de kleine er is valt het me vaak tegen. Onze kleine man is sinds gisteren ziek en juist nu zou ik mijn moeder willen bellen wat ik moet doen. Of juist de bevestiging krijgen of ik het allemaal wel goed doe. Als hij straks groter is gaan we hem zeker vertellen hoe bijzonder zijn grootouders waren! Niet leuk dat je vriendinnen niks laten horen, zeker nu je het juist zo nodig hebt! Een hele dikke knuffel! En als je lekker van je af wilt kletsen, je mag altijd pb-en!
Wat goed dat je dit hier van je afschrijft! Het moet vreselijk zijn om allebei je ouders te moeten missen. Zelf ben ik net mijn moeder verloren (19 januari 2013), mijn broer was net de dag ervoor vader geworden, maar toen lag ze al in coma. Een week later raakte ik zwanger en dit bleek een tweeling. Ik zie het echt als een cadeau van mijn moeder. Tranen met tuiten stond ik bij haar graf, toen heb ik het haar ook verteld. Geen idee of ze het mee krijgt. Het is zo moeilijk om zwanger te zijn zonder haar! Gelukkig heb ik wel een hele lieve schoonmoeder! Mijn kinderen zullen 2 opa's 1 oma en 1 oma in de hemel krijgen!
Ik snap jou heel goed en het is ook echt heel verdrietig maar weet hoe het is. Mijn moeder is voor 2 weken geleden overleden na een lange en oneerlijke strijd tegen kanker. Vind het ook heel moeilijk en mis haar verschrikkelijk ze was zo trotst dat ze een kleindochter zou krijgen maar helaas mag ze dit niet meer mee maken
Ik begrijp hoe je je voelt. Ik zelf heb de afgelopen 3 jaar 7 familieleden verloren aan kanker, waaronder mijn vader (47 jaar) en zojuist nog mijn opa(71 jaar). Ik geniet van mijn zwangerschap maar het is ook moeilijk soms dat niet iedereen het meer meemaakt
Hey meid wat zwaar. Snap je gevoelens. Heb allebei mijn ouders nog maar ben al heel vroeg mijn opa en oma verloren en ik mis ze nog steeds na 17 jaar! Ik had zo graag gewild dat ze er nog waren en alweer hun 2de kleinkind konden bewonderen die eraan komt Maar ik weet zeker dat ze trots op mij zijn, op mijn dochtertje en de allerkleinste.. Ik praat vaak genoeg tegen ze en ik weet dat ze aan me denken en er altijd voor me zullen zijn ondanks dat ik ze niet zie! Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze mooie en moeilijke tijd. Denk eraan ze zijn er altijd nog, ze praten helaas alleen niet meer terug. Ze zijn vast trots op jou en je kleine wondertje en je heb nu 2 hele mooie beschermengels met je mee die jou en de kleine niet meer los zullen laten. Knuff