Het schopte tegen mijn hand!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roeska123, 3 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    Aaahh, zo lief! gisteravond was het lekker aan het schoppen, dus ik dacht, even mijn hand op mijn buik.
    1e keer voelde ik niks, maar de 2e keer kreeg ik toch echt een schopje tegen mijn hand!
    Zo leuk! Ik dacht altijd dat dat nu nog niet kon, maar dus toch!

Nou ja, ik wilde het alleen even met jullie delen hihihi! :D

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Super leuk :)
    Kan niet wachten totdat ik mijn kleintje ga voelen!

3. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Leuk hé!

Ik heb het zelf ook nog maar 1 keertje tegen mijn hand mogen voelen. Maar voel hem voor de rest genoeg zo :D

Mijn ventje hoopt het wel zo snel mogelijk te kunnen voelen, meestal als de kleine druk bezig is en hij legt zijn hand erop, dan wordt hij rustig. Goed voor de kleine en mama :p maar papa wil hem ook graag eens voelen, hij zal nog even geduld moeten hebben :p

4. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Hahahaha leuk is dat he?
    Nu kan ik gerust als ze schopt even in mijn buik drukken en dan schopt ze een paar keer terug... zo leuk... dan maak je ook echt contact met je kleintje!! lekker van genieten...

5. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Afgelopen woensdag heb ik Babymuis voor het eerst gevoeld. Eerst dacht ik nog dat ik het me inbeeldde, maar uiteindelijk was ik ervan overtuigd dat het mijn darmen niet waren hahaha.
    Gister over de hele dag kleine beweginkjes gevoeld. Ik vind het zo bijzonder.

6. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja leuk hè! Het wordt steeds leuker!

7. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Leuk is dat he! Mijn kleine meid schopt ook lekker hard heen en weer de hele dag. Volgende stap is dat je je buik omhoog ziet gaan haha ;) geniet ervan hoor!

8. Ik kan haast niet wachten :D

9. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Leuk!!!
    Hier een druktemakertje in mn buik. Gisteren lag ik op de bank en kon ik mijn buik voor het eerst zien bewegen, zo grappig!! Kon het wss al wel eerder zien, maar nooit echt tijd voor genomen, je moet er namelijk wel beetje geduld voor hebben in het begin, hihi! Al wel een week of 2 terug ook schopjes tegen mn hand gevoeld.
    Geniet er van!

10. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    leuk, jullie reacties!

ja, ik geniet er ook zeker van. ik voel het al een paar week schoppen. en nu ik mij zelf een stuk beter voel omdat de misselijkheid weg is, kan ik er veel meer van genieten.

afgelopen dagen was het wat rustiger in mijn buik, maar vandaag voel ik het ook weer regelmatig.

hebben jullie het ook dat het zich tegen de buikwand aanlegt?
    ik krijg daar dan een harde plek. ik voel precies waar het kindje zit. en soms gebeurt dat ook als ik mijn hand op mijn buik leg, dan wordt het juist daar hard.

heel bijzonder!

11. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Ja dat heb ik ook :) En inderdaad als ik mijn hand op mijn buik leg, komt ze er 'tegen' liggen :)

12. Peony84

Peony84 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.885
    0
    0
    Nederland
    Ik voel ook vaak heel duidelijk het ruggetje. Weet nog niet aan welke kant het hoofdje dan zit... :p
    Laatst waren we ook 'tikkertje' aan het doen. ;) Als ik dan tegen mijn buik tik krijg ik een duw of trap terug. Zo kan het echt 10 minuten doorgaan! *smelt*

Afgelopen week lag mijn man er 's nachts zelfs wakker van. Ik lag heerlijk in coma met mijn buik tegen zijn rug en m'n man werd wakker van allemaal schopjes en duwtjes in z'n rug! :D Terwijl ik eerst nog bang was of hij het wel zou voelen (placenta ligt aan de voorkant maar wel heel laag). Lekker van genieten, het wordt alleen nog maar leuker!

13. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    beste gevoel ever, toch!

14. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Geweldig gevoel he!!
    Ik geniet er ook zo onwijs van:D
    Elke avond als ik net in bed lig maak ik mijn buik bloot en leg ik mijn handen op mijn buik en begint ze heerlijk te trappelen en te draaien,voel het elke keer tegen mijn handen aan en ik smelt dan helemaal weg:D
    Mijn man heeft haar ook van de week voor het eerst gevoeld en zat met een big smile op zijn gezicht haha.

15. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lijkt het me super om ze te voelen!!
    Tot nu toe nog niets, ben benieuwd wanneer dit wel gebeurd.

Hoe ver waren jullie toen jullie de kleine voor het eerst voelde?

16. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    ik voelde haar al heeeeel snel op 16 weken, vriend op 17 weken :) (placenta ligt vanachter), nu zit ze heel de dag en nacht te rollen! Geweldig voor even maar s nachts niet echt super leuk :p

17. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn placenta schijnt ook achter te liggen! ben heel erg benieuwd zoals ik al schreef ;)

18. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Leuk he! Lekker genieten

19. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Bijzonder hè.. mijn buik was vanmorgen een golfslagbad, dat is nog veeeel leuker

20. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    mijn vriend heeft het van de week gehoord.
    het was lekker aan het schoppen, dus hij heeft een wc rolletje gepakt en het op mijn buik gezet.
    hij hoorde een hoop gerommel, maar dus ook getik tegen mijn buik aan!
    hij was helemaal trots hihi!

Deel Deze Pagina