maak een eiland in de wereld en schop daar alle criminele naar toe en laat ze elkaar daar maar afmaken
Over de grens van Nederland, en dan zoeken ze zelf maar uit hoe ze overleven of waar ze heen gaan, je moet het ze niet te makkelijk maken..
nee chantal het zijn niet vaker de marokkaanse of turkse jongens die het verzieken. Alleen op een een of andere manieren ligt de aandacht op hen dus lijkt het alsof het altijd maar weer die buitenlanders zijn. Als het een afrikaanse man zou zijn geweest had je dan hetzelfde gezegd? Ik weet bijna zeker van niet namelijk. Waarom accepteer je hun wel als nederlander maar de turken en marokkanen niet?
Ik zou idd maar niet meer naar opsporing verzocht kijken. Daar zijn het ook altijd de Marokkanen. Niet om te discrimineren, maar zelfs op school merk je het verschil. De turkse kinderen zijn over het algemeen rustiger, maar de marokkaanse kinderen zijn bijna altijd betrokken bij vechtpartijtjes. En die ouders zie je ook nooit op ouderavonden, want hun kinderen doen noooooit wat.
Zeg nou niet te veel over turken en marokkanen meiden... om die reden is mijn eerste post ook verwijderd...
Hihihi, ik hou er altijd rekening mee. Ik weet dat dit geen geenstijl is. Maar ik ben niet bang om het beestje bij zijn naam te noemen.
Oh is dat het! Thanx AllahinKullu Ja, die Nederlanders die me k*nkerho*r noemen, puur omdat ik een (Nederlandse) vrouw ben, mijn vriendin in haar gezicht spuugden omdat ze iets terug zei op een trieste opmerking, die hoor ik gewoon niet :-s Vreemd he! En al die Marokkanen wel. Heh... raaaaar! En stom van mij. Wat ik nou niet snap, dat sommige Turkse en Marokkaanse mensen meteen zo in de verdediging schieten bij dat soort dingen. Zo van 'Ja maar er zijn ook slechte Nederlanders hoor!' Waarom zeg je niet dat je je kapot schaamt dat je afkomstgenoten (of hoe je het politiek correct wil noemen) zich zo gedragen en JOU hiermee soms ook een slechte naam bezorgen en de rest van jouw gemeenschap? Waarom maak je je daar niet druk over? Waarom distantieer je je er niet van? Dus niet alleen van die daad as sich, maar van die mensen? Als ik zoiets hoor van een Nederlander, of hoe bijv. Nederlandse jongeren zich gedragen in het buitenland, waardoor de hele Nederlandse jeugd een slechte naam krijgt, dan schaam ik me ook. En hoop ik ook dat die idioten daar in Spanje of waar ze ook op vakantie zijn, hun straf krijgen die ze verdienen. En ga ik ook niet roepen dat er ook Zweden, Engelsen of Marokkanen zijn die zich ook misdragen. Kortom zou zeggen, laat eens horen dat je je er ook kwaad over maakt ipv mensen de hand boven het hoofd te houden. Daar bereik je meer mee dan met te zeggen dat er ook slechte Nederlanders zijn want ja, daarvoor zijn er ook voorbeelden te over.
Over Marokkanen hoor je inderdaad een hoop.. Maar waarom worden Turken dan altijd in 1 zin genoemd? Volgens mij is daar toch niet zoveel mee aan de hand?
Turken worden ook genoemd, omdat de meeste mensen het onderscheid niet kunnen maken. En idd. over de Turkse mensen zal je mij nooit horen klagen. @valhalla: het is de beroemde steek-je-kop-in-het-zand houding wat je vaker bij dat soort mensen ziet. En daarom zal er ook nooit een oplossing voor het probleem komen.
Helemaal mee eens. En ik ben zelf met een Turk getrouwd Wat een wagelijke gasten als ze dit in eigen land zouden flikken dan zouden ze gewoon een zware straf krijgen.
Maar ik vind wel dat we nu een beetje erg afdwalen van het topic. Het ging om een moeder die beroofd werd en waarbij haar kindje ook slachtoffer was. Dus ongeacht waar ze vandaan komen, ik hoop dat ze gepakt worden en dat ze een flinke straf krijgen (ja, ik weet, het is Nederland, maar laat me toch hopen).
ik hoor hier nogal wat dingen.. pfff 'eigen' land.. terugsturen.. Jongens! De meeste zijn net zo Hollands als jullie hoor. Gewoon hier geboren en getogen!
Je heb helemaal gelijk Laika. Ik vind dat vooral de straffen in Nederland strenger mogen worden. Ik hoop dat het kleine kindje er niks aan over heeft gehouden.
De naam bracht me op het verkeerde been dan En inderdaad wat Mila zegt... hopelijk is alles goed met het kindje. En de meeste mensen zijn hartstikke in orde en aardig en alles Waar ze ook vandaan komen. Liever focussen op de dingen die wel goed zijn!