Ben opnieuw zwanger na een loslatende placenta

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovemy4kids, 25 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovemy4kids

25 okt 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haii meiden.
    Ik ben opnieuw zwanger nadat de placenta bij mijn vorige zwangerschap heeft losgelaten waarbij mijn meisje is overleden bij 35.4 weken.
    In overleg met de gyn mocht ik wel opnieuw zwanger worden maar het zal deze keer al met 35 weken gehaald worden. Erg vroeg. Ik ben nu 7.4 weken zwanger en heb gisteren een kloppend hartje gezien..
    De controles zullen deze zwangerschap ook intensief zijn zei de gyn. Dat is op zich heel fijn maar het maakt me ook bang.

Is er iemand die ook zoiets meegemaakt heeft en opnieuw zwanger is geworden?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb daar geen ervaring mee maar wil je wel van harte feliciteren en ik hoop dat echt alles goed mag gaan

3. anne23456

anne23456 Lid

25 okt 2016
    32
    4
    8
    NULL
    NULL
    #3 anne23456, 26 okt 2016
    Laatst bewerkt: 26 okt 2016
    Ik ben er net achter gekomen dat ik naar alle waarschijnlijkheid zwanger ben van de eerste, dus geen ervaring.. Maar gefeliciteerd!!

4. Lovemy4kids

25 okt 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel..

En anne23456 gefeliciteerd zeg.. wat een leuk nieuws

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Wat onwijs heftig en traumatisch om mee te maken. Ik kan me voorstellen dat het nu heel spannend is om weer zwanger te zijn! Weet je wat de oorzaak was? Wat is de kans op herhaling? De doodsoorzaak van ons meisje was anders, maar de angst voor herhaling was er ook zo. Ik heb twee zoons gekregen die nu lekker en veilig in bed liggen. Dat gun ik jou ook!

6. runstar

runstar Actief lid

9 nov 2014
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een vriendin van mij hadden een loslatende placenta met 30 weken, maar heeft nu een gezond zoontje van 5 maanden. Ze hebben haar ingeleid bij 37 weken.

Sterkte en veel geluk!

7. Lovemy4kids

25 okt 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze hebben geen oorzaak kunnen vinden want de placenta functioneerde goed. Was gewoon hele dikke pech. Ik was 35.4 weken zwanger toen ik zo.n gevoel had van ik moet naar de wc gaan. En waarom wist ik niet maar ben wel gegaan. Toen zag ik allemaal bloed in de wc liggen en gelijk verloskundige gebeld die was het dichtste bij en op het moment dat zij kwam werd mijn buik keihard en die werd ook niet meer zacht. Gelijk ambulance gebeld en ergens tussen thuis en aankomen in het ziekenhuis is ons meisje overleden. Was heel heftig allemaal en ik vindt het allemaal gigantisch eng nu. Voor ik zwanger werd dacht ik dat kan ik wel aan. Ik ga nog gezonder leven.. nog meer fruit enzo eten. Maar nu ik zwanger ben ben ik toch wel ontzettend bang.. de kans op herhaling is 15 procent. De gyn wou het daarom met 35 weken nu ook halen

8. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat heftig... heel veel sterkte en een fijne goede zwangerschap gewenst

9. Lovemy4kids

25 okt 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was wel heftig maar we bliiven positief... iedereen die zwanger is gefeliciteerd en geniet ervan..

10. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Jeetje heftig meid...Ik heb er geen ervaring mee. Maar ik snap heel goed dat deze zwangerschap heel eng is na alles wat jullie hebben meegemaakt .Vreselijk.💔 Gelukkig heb je goede begeleiding en nu een goed kloppend hartje❤
    Ik ben nu weer zwanger na een miskraam van maar 5 weekjes en ook heel bang.Maar schaam me nu gewoon een beetje als ik lees wat jij/jullie hebben meegemaakt. Respect dat jullie kiezen voor het leven en niet voor de angst! Ik hoop echt dat dit ondanks de angst een mooie goede zwangerschap gaat worden en je bij 35 weken een heerlijk gezond kindje in je armen mag hebben.🍀

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    wat heftig en intens verdrietig om zo je kind te moeten verliezen!!kan me goed voorstellen dat deze zwangerschap heel eng is. Ik wens je een goede zwangerschap toe. dikke knuffel voor jou!!:)

12. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

Jeetje wat heftig wat je hebt meegemaakt... Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik snap heel goed dat je nu bang bent. Ik hoop dat je een goede zwangerschap hebt en over een paar maanden een gezond babytje mag vasthouden!

13. Smanilies

Smanilies Actief lid

30 dec 2015
    243
    0
    0
    Ik heb er geen ervaring mee. Ik wens je veel geluk en succes met deze zwangerschap!

14. Lovemy4kids

25 okt 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel allemaal

Deel Deze Pagina