eej ben een meisje van 16 en ik heb een paar keer men pil vergete ik kreeg drkt men regels door (normaal als ik de pil vergeet krijgk die nooit door) maar normaal heb ik er veel last van en nu niets en sinds dien heb ik veel pijn in men onderbuik percies of er iets mis is met mijn eierstokken en heb af en toe hoofd pijn en ben misselijk ben heel moe ouden dit symptonen kunne zijn xxx al vast bedankt
morge pas maar ik durf ni goe langs den ene kant benk bang dak et wel ben en langs andere kant zouk et ni erg vinne ..... xxx
Ben je echt goed ongesteld geweest met helderrood bloed, of maar een klein beetje? Ik zou inderdaad gewoon even een test doen, dat is de enige manier om erachter te komen. Succes en laat even weten hoe het afgelopen is!
[keb juist men test gedaan eerst stonde er 2 horizontale lijntjes en drna 1horizontaal en drna verticaal weet er iem wat het betekend? en kvin het raar want mijn buik voelt opgezwolle en heb egt last percie van men eierstokke en men buik rommelt en kzen zeker da et de griep ni is pff kkan er iem helpe
Ik zou het niet echt weten hoor, volgens mij moeten de lijntjes in dezelfde richting lopen. Kun je niet een foto maken en online zetten?
In de gebruiksaanwijzing staat ook precies wat de test aan geeft als hij positief is en wat als hij negatief is. Een foto kan ook inderdaad, dan kijken we er wel even naar
[keb me iemand gebelt en die zegt da et te vroeg is vo nen test mor da er wel kans is ... in iedergeval bedankt vo de moeite en ik zal nog wel eens iets laten wete groetjes natacha
Vertaling: Ze heeft met iemand gebeld en die heeft gezegd dat het te vroeg is voor een test maar dat er wel kans is... (op zwangerschap) Maar liefst volgende keer wat duidelijker typen natacha Wacht inderdaad nog eventjes af , maar als je ongesteld bent geworden dan is de kans wel héél klein! Kun je een foto maken van die test? Dan kunnen we even meekijken! Succes!