opgezette buik en ongesteldheidsgevoel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door oostende, 12 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo allemaal...

wie kan mij vertellen wat dit eventueel zou kunnen zijn...heb sinds 2 dagen erge ongesteldheidsgevoel en dit is een 11 dagen na mijn laatste menstruatie nou ja bloeding licht..heb niet echt een normale menstruatie gehad wel een lichte bloeding met bruinverlies.
    Kan dit een innesteling zijn?want normaal krijg ik pas buikpijn een dag of 2 a 3 voor mijn menstruatie alleen duurt dat nog officieel 10 dagen voordat dat weer kan komen....verder ben ik ontzettend moe en moet vaak plassen en heb normaal wittige afscheiding maar het is nu waterig en ruikt zoet...net alsof ik de hele tijd nat ben zo voelt het nu aan...wie kan mij zeggenwat het eventueel zou kunnen zijn?heb dit normaal dus nooit

groetjes en liefs een onzekere roostende

2. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    heb je al een test gedaan?
    want ik zou het zo niet weten.

liefs san.

3. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    nee heb nog geen test gedaan want vind het een beetje vreemd dat ik nu alweer die ongie pijnen voel...heb 1 februari een lichte bloeding gehad dus lijkt het mij niet dat ik nu alweer ongie ga worden dat kan toch niet?en wil het wel gaan afwachten of ik wel of niet ongie ga worden rond de 23e februari dus ja dat duurt nog 11 dagen minstens...heb geen idee wat dit kan zijn kan het niet te maken hebben met een innesteling dan want dat hoor ik ook weleens...mijn afscheiding is ook veel meer continu het gevoel dat ik nat ben van onder als je me begrijpt?raar gewoon...het is dun maar wel wat wittig niet helemaal doorzichtig

groetjes renate

4. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    weet je dat als je zwanger bent ook ongi pijntjes hebt.
    ik wil je geen valse hoop geven, maar een vriendin van mij die was de eerste 2 maand van haar zwangerschap ook ongi dus het kan wel.

als ik jou was zou ik gewoon een test doen. je kan ze ook bestellen via deze site en zijn ook niet duur.

ik wil je veel sterkte wensen.

liefs san.

5. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    ja ik had voor een anderhalve week terug getest en was negatief want had ik ook wel ongiepijnen kort na mijn lichte bloeding maar het voelt nu echt aan alsof ik echt ongie word terwijl ik de 1e februari een lichteb loeding heb gehad dus datkan dan toch niet?
    en hou me temp al een tijdje bij en die is ook hoger als normaal normaal is ie 36.3 36.4 en nu al een tijdje 36.6 volgende dag 36.9 gisteren 37.1 vanmorgen 37.1 dus ja kweet het niet hoor.....

ben ook met vlagen misselijk en kan slapen wel de hele dag door ja misschien moet ik nog een keer testen heb er nog 1 in huis ....maar of ik moet wachten kweet niet goed wat ik moet doen...
    en wat dit kan betekenen ben gewoon bang voor teleurstelling als ik al zo vroeg ga testen nog maar 10 dagen na mijn lichte bloeding maar goed waarom heb ik dan nu alweer die ongiepijnen dat is ook een beetje vreemd of niet?HELP HELP HELP

liefs renate

6. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    het is inderdaad vreemd meis. je kan ook wachten op je volgende ongidag en als er dan niks is dan gaan testen. en je temperatuur stijgt inderdaad. als je ongi zou worden dan gaat je temperatuur naar beneden en niet omhoog.

hoe lang ben je al bezig en gebruik je geen pil meer?(als je die tenminste gebruikt hebt)

en hoelang had je die bloeding?

anders moet je even met je huisarts overleggen.

liefs san.

7. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Ik denk dat je eisprong zich gewoon aankondigt.

irisje

8. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    dit zou natuurlijk ook kunnen. maar als je ei komt gaat je temp toch omlaag?

als ik jou was zou ik gewoon klussen en afwachten tot je nod.

liefs sandra.

9. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Oh chips, ik had dat van de temp niet gelezen.

Tsja dan weet ik het ook eigenlijk niet.
    Misschien dus toch zwanger?
    Of gewoon een buikgriepje.

irisje

10. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    ik denk gewoon dat ze het beste af kan wachten tot haar volgende nod, maar als je toch nog een test hebt waarom niet proberen.het is maar net wat je zelf wilt. en anders vraag je het hier bij de verloskundige op de site wat zij jou aan kunnen raden. of natuurlijk je huisarts bellen.(heb ik ook wel eens gedaan, maar die zei tegen mij afwachten)

mijn duimen draaien in ieder geval voor je.
    en ook voor jou irisje :D

liefs san.

Deel Deze Pagina