Ben even benieuwd of veel mensen hun tijd tot hun verlof helemaal hebben volgemaakt of toch eerder zijn gstopt? Ik begin het toch wel een beetje zat te worden dat werken en kost me heel veel energie. En door vredelijke nesteldrang wil ik helemaal niet meer weg thuis! En manlief mag eigenlijk ook het pand niet verlaten ... Maar voel me tegenover mijn werk wel een beetje schuldig om eerder te stoppen. Terwijl ze eigenlijk helemaal geen rekening houden met mijn zwangerschap. Ach misschien ben ik gewoon vreselijk "zwanger"...
hallo , nou ik moet eerlijk zeggen , ben nu zelf 23 weken , en heb het helemaal gehad , ben nu sinds afgelopen dinsdag ziek thuis en zit dus echt niet lekker in me vel , ben duizelig misselijk , kan niet goed tegen drukte , ik dacht dat het wel ging , tot ik vandaag weer op nieuw instorte , morge moet ik naar de gyn , en daar ga ik dit wel even bespreken , ik voel me ook schuldig ivm werk , mijn manager wilde me een contract aan bieden maar door t beebje verhaal ging dat nu niet door , heb aangegeven dat ik het niet echt trek meer, geestelijk gezien dan , nou hun kunnen me er niet in tegemoet komen , daar baal ik ontzettend van , nu zei ik tegen mijn manager , als ik t niet meer trek dan meld ik me wel ziek als het zo niet anders gaat , waarop haar reactie was , ja maar ik neem aan dat je na de hand wel je contract wil hebben en dan is een ziekmelding ook niet zo goed , ik had echt zo iets van JA HALLO luister dan als ik aangeef t gaat niet , ik weet niet of in jou geval dit ook speelt , anders sorry voor mijn gezeur
Ik heb helaas ook voortijdig met werken moeten stoppen. Ik ben met 24 weken geopereerd en nu na 5 weken acht de bedrijfsarts mij niet in staat om tot aan mijn zwangerschapsverlof te werken Ik denk zelf ook niet dat ik dat trek conditioneel gezien. Maar ik vind het best wel jammer, had het erg naar mijn zin op mijn werk. Maar de gezondheid van zowel mijn kindje als van mij gaat nu voor.
Toen ik van mijn eerste zwanger was dacht ik door te kunnen werken tot 4 weken voor de bevalling. Uiteindelijk ben ik 6 weken voor de uitgerekende datum bevallen omdat ik het niet meer trok. Voordat ik stopte heb ik een aantal weken minder uren gewerkt. Werkte 40 uur, maar begon een paar weken lang rond 10.00 en werkte tot 15.00 uur. Ondertussen geklusd en verhuisd toen ik rond de 6 a 7 maanden zwanger was. Nu ben ik weer zwanger (19 weken) en ben het nu al zat hihi ! Komt denk ik doordat ik al een meid heb rondlopen. Het huishouden kost meer energie door alle rommel die ze maakt, manlief laat alles achter zich aan slingeren, elke dag de was doen i.p.v. 1x in de week etc etc. Tijdens de 1e zwangerschap werkte ik wel veel meer (werk nu 3 dagen per week), maar kon na het werk op de bank ploffen. Nu is het meestal negen uur voordat ik 'klaar' ben met de dag. Ik voel mij dus vrijwel continu erg moe. Kortom, als ik de loterij win dan stop ik meteen met werken!
ik werkte 30 uur per week, ik heb een week voor mijn verlof vakantie genomen en ben met 7 weken ervoor dus gestopt met werken. ik weet niet hoe ik de tijd tot mijn verlof heb doorgekregen, door af te tellen! en nu zit nu nog steeds af te tellen (tot de baby komt)
Heb gewerkt tot week 35, maar na de 30e week ging het steeds minder goed. Moe, pijn in lijf, steeds grieperig. Wilde doorgaan tot 36e week, maar dat ging helaas niet. Doe staand/lopend werk.
hoi allemaal, ik ga met vak/ verlof 7 weken voor ik uitgerekend ben. ik ben het spuugzat! ik heb al aangepast werk en aangepaste uren, omdat ik in de zorg werk en errug last van mijn rug heb/had. op het moment ben ik erg vermoeid en grieperig. valt nu wel zwaar hoor.. nog een kleine 3 weekjes! en dan genieten..
Helaas zat ik met mn 18 week al thuis ivm door mn ruggaan en niet over willen gaan. Oef dat is al een eind bedenk ik me nu. Gelukkig gaat de tijd snel
Ik ben helaas halve dagen gaan werken ivm vroegtijdige weëen/ heel veel harde buiken. Dit heeft zo ontzettend veel verschil gemaakt, (het minder werken dat ik verwacht die halve dagen tot mijn verlof wel vol te kunnen houden. Ik heb een hele zware baan, maar wel een geweldige werkgever. Op alle mogelijke fronten is er rekening gehouden met mijn zwangerschap. Ik ben zelfs overgeplaatst naar een vestiging op fietsafstand van mijn huis ipv 40 km. verderop.