Wij willen graag 1 leuke stoere jongensnaam maken van de volgende namen: Abraham/Bram en Arie. Iemand tips?
Aram? Harrie? Je hebt maar heel weinig letters aangezien er al veel letters hetzelfde zijn en Arie zo kort is en alleen een r heeft. Anders zoeken in dezelfde betekenis?
Hier heb je niet heel veel keuze denk ik, omdat het teveel dezelfde letters zijn en je af en toe een letter nét mist om een bepaalde naam te maken.....ik doe een poging, kan niet beloven dat het allemaal ''stoer'' is...... -Ira -Harm -Haie -Berri/Barri -Ber -Amir -Harri/Harre -Ibe -Ibar -Remi En met een ''extra andere'' letter evt: -Armin -Brian -Blair -Haris -Ravi -River
Leuk om de reacties te lezen Het is niet zo erg als er iets van andere letters in voorkomt. Ik denk dat de 'b' en de 'ar' de belangrijkste letters zijn die in de naam moeten zitten.
Rami Ramin Bartel Brandon Arian Marvin Marlin Marley Marius Marnix Marnick Marick Marti Ramiro Ramon Ramzi Dimar Imar Ingmar Jelmar Jilmar Joram / Yoram Harmen Armand Ramses Rama Mart