Hoi hoi, Over twee weekjes ga ik met mijn kids naar Frankrijk. We gaan dus met de auto en dan wil ik altijd weer wat nieuwe muziek meenemen. Dus wie heeft er een aanrader? Ik heb best een gevarieerde muzieksmaak, maar op het moment kan ik echt genieten van klassieke nummers in een modern jasje á la Josh Groban. Maar ik heb bijvoorbeeld ook Edsilia ROmbley met Sweet soul music al klaar liggen. Welke CD moet er in de auto mee? En misschien ook nog een paar leuke ideeen voor kindercd's? Hoop dat jullie me kunnen helpen! PS: Kan ook niet wachten op de nieuwe CD van Lisa Lois en Adele mag ook wel weer eens wat nieuws uitbrengen. Heerlijke muziek!
De nieuwe cd van Caro Emerald? Ilse de Lange, John Mayer, Amos Lee... Allemaal artiesten die altijd heerlijke 'autorijd'muziek hebben.
Wij nemen op vakantie vaak van alles wat mee. Heb je voor elke stemming iets. En wat wij ook altijd mee nemen zijn cabaretcd's. Harry Jekkers of bijvoorbeeld Youp van t Hek. Dan lijkt de tijd vaak sneller te gaan met een beetje lachen.
Nou ik heb veel voor mijn kind over, maar Dirk scheele komt hier hell no de auto in hoor! Het is al erg genoeg dat die creep op tv is
Ik draai nu veel oude albums van Robin Thicke, maar daar moet je van houden. (heeft nu een hit met Blurred Lines) Verder heeft Justin Timberlake een goed album (20/20 Experience staat een review op mijn weblog) en Unorthodox Jubox van Bruno Mars is ook erg goed. Verder komt er weinig boeiends uit qua muziek de laatste tijd naar mijn idee. Voor je kindjes geen idee mijn zoon luisterd naar boven genoemde muziek, eigenlijk nooit naar kinderliedjes. Zo heel af en toe Woezel&Pip of K3.
Misschien een luisterboek? Kunnen de kinderen (en jij ) ontspannen naar een verhaal luisteren. Ik heb het al eens uitgetest, het leidde me niet af dus niet gevaarlijk. Succes en fijne vakantie!
Voor de kinderen een cd van KEET ( is ook leuke muziek voor ouders) en voor jezelf een cd van MIKA ( word je super vrolijk van !)
Dirk Scheele... Brrr... Hier muziek van VOF de Kunst, K3, Gers Pardoel, Kuikentje Piep, *haalt playlist er even bij* Klein Orkest, ACDC, De Dijk, Deep Purple, Dire Straits, Golden Earring, Metellica, Guns and Roses, Roxette, Nirvana, the Offspring en deel 61, 62, 63 en 64 van Hitzone. Dat alles op een USB stickje wat in de autoradio kan... Muziek genoeg om alles 1x te luisteren van thuis naar Zweden.. We zetten de radio op Random en dan hebben we allemaal om de beurt een liedje wat we echt leuk vinden... En de kinderen zitten als idioten te springen op ACDC...
Alle John Mayer cd's Wat van Dire Straits, Coldplay, Pink Floyd en Kings of Leon. Dat heb ik iig allemaal in de auto, haha.
Kwestie van smaak toch?! Hier ligt veeeeeel in de auto van johnny cash tot rammstein, linkin park, creedence clearwater revival, guns n roses, the script, mika, franz ferdinand
Queen en Guus Meeuwis draaien wij vaak in de auto op vakantie, verder Alanis Morisette, Caro Emerald, Lily Allen, Lady Gaga maar kids cds staan toch t meest op haha. Wij gaan altijd naar een camping met animatie en die werken altijd met de liedjes van minidisco dus daar hebben we een paar cds van...eens kijken of er al een nieuwe is voor komend jaar