Dat vind ik nou ook. Tenzij je een bepaalde klassieke stijl nasteeft kan ik me daar wel iets bij voorstellen, maar veel bruidegommen stralen uit dat het pak wat ze aanhebben niet helemaal is waar ze zich in thuisvoelen. Als ik naar mijn schoonmoeder had geluisterd had er een stropdas bij gezeten (die is zowel voor de jurk alsook voor mijn pak meegeweest om te kijken of het bij elkaar zou passen), maar toen ik die aanhad zag ik dat ik dat niet was en bleef ik (gelukkig!) stroploos. Mijn vrouw zag mijn pak uiteindelijk pas op de dag zelf, want ik mocht haar jurk pas ook op de dag zelf zien. Ik ken het genoemde merk alleen maar van eau de toilette en dergelijke, komt wel vlot over namelijk. Doet hij dat geurtje er ook bij? Zou het wel helemaal afmaken.
Mijn man droeg gewoon een pak van de zara wat hij daarna ook gewoon kon dragen. Het enige "speciale"van het pak is de stropdas in dezelfde kleur als mijn jurk. Owja, en bruine schoenen....dat wilde hij graag foto's staan in mijn album...
Ik kende het idd ook alleen van het geurtje, maar niks is minder waar. Het is mooi afgewerkt, goede degelijke stof. En hij heeft het geurtje ook