Nope. Nadat je eenmaal alles heb geïnstalleerd (pasnummer, pers. gegevens etc.) en geactiveerd met een TAN-code, heb je daarna alleen nog maar een 5-cijferige PIN nodig.
Ik heb Rabo. Dan moet je eerst je apparaat veilig verklaren dmv een random reader code en je pinpas. Daarna kan je kleine bedragen overschrijven naar bekende rekeningen met alleen je pincode. Maar voor al het andere heb je je random reader en pinpas nodig.
Is er niet een ietwat simpel boek wat niet enorm de diepte in gaat, voor mensen met minimale achtergrond kennis? Ik wil er op zich wel meer over leren. Maar zou niet weten waar ik moet beginnen.
Vingerafdruk is sowieso minder veilig dan een code. Als je de kans hebt om te kiezen zou ik sowieso voor de code gaan.
Maar wat ze ook kunnen is jouw email van je overnemen en dan je password veranderen. Dan kom jij er niet meer in en kunnen 1 voor 1 alle diensten, die gelinkt zijn aan dit adres (facebook, etc) helemaal overnemen. Het gaat niet alleen om info van je inzien, het gaat erom dat ze jouw internetleven kunnen overnemen.
Oke, dat zou dan inderdaad vervelend zijn. Maar dan nog in mijn ogen niet echt een wereld ramp om eerlijk te zijn.
Ik krijg de hele tijd een neppe google melding op mijn telefoon dat ik een telefoon gewonnen zou hebben. Komt dit doordat de pagina niet beveiligd is?
Mmmm was me van een aantal dingen al wel bewust. Maar aan de hand van dit topic toch het eea aangepast. Maar nu wilde ik foto’s gaan bestellen en nou bedacht ik me ineens mmmmm wil ik dit wel... misschien sla ik door hoor. Maar vroeg me af hoe jullie hier tegen aan kijken en dit dan doen?