Gisteravond zat ik het programma "een dubbeltje op zijn kant" te kijken. Hier in werd aangegeven dat je vaak overbodige spullen in huis heb die je kunt verkopen. Zoals bijvoorbeeld een laptop, extra tv enz. Ik wil hier ook eens naar kijken bij ons thuis maar ik kom niet ver, dus mijn vraag is: Wat kun je allemaal verkopen, bv op marktplaats?
Uhmm op marktplaats kun je alles verkopen. Kijk eens naar de dingen die je niet meer gebruikt, misschien kinderkleding, oud speelgoed. Oude meubels die op zolder staan etc.
Er zijn zelfs mensen die een puntenslijper te koop zetten, of je het verkocht krijgt is een tweede.. je kunt het altijd proberen
tsjah..je kunt het er in ieders geval op zetten hahaha, of het verkoopt..het is maar net wat de gek er voor wil geven. Zo heb ik al een tijd een computer meubel erop staan, maar raak het niet kwijt..idem voor een wandelwagen met non merk maxicosi erbij... Maar geheugen voor de computer van 12 jaar oud...was binnen 5 minuten verkocht voor bijna 40 euro..en terwijl we betaling aan regelen waren kregen we bod van 45 euro......dus tsjah. gewoon kijken wat je nooit gebruikt, en erop zetten...krijg je het niet weg, dan kijken of je het zelf gaat gebruiken nog anders weg doen hoor, want neemt ook ruimte in beslag. Groetjes, Miranda
En als je kleine spulletjes hebt, beeldjes, bloempotjes, asbakken en noem maar op, kan je die in een doos doen en dan kan je het misschien nog verkopen aan iemand die graag op rommelmarkten staat. krijg je er misschien niet veel voor, maar het is altijd iets. Zo vind ik het zonde als mensen zulke dingen naar de kringloop brengen, want dan krijg je er helemaal niks voor.
Dank jullie wel. Natuurlijk is alles te verkopen maar dan loop ik al snel tegen rare dingen aan. Ik heb namelijk hier een kinderstoel van Campione Cam, die was 140 euro. Ik heb op marktplaats gekeken om een indicatie te krijgen voor een prijs maar er staat geen 1 advertentie van dit soort kinderstoelen op. Ik ben namelijk aan het kijken hoe ik geld kan besparen of kan verdienen door puur in het huis rond te kijken.
Je kan altijd 'bieden' doen, dan zie je vanzelf wat iemand ervoor wil geven. Als ik zelf bied, heb ik meestal de stelregel dat ik maximaal de helft wil betalen als het om tweedehands spullen gaat. Als ik verkoop hoop ik er wel wat meer voor te krijgen
en dan met zn allen gaan bieden zou die man die "sm-achtige" kinderstoel nog hebben verkocht??? on-topic: alles kan verkocht worden... tis maar net wie wat zoekt en ervoor wil geven.... en of ze het aandurven om op te laten sturen...
I love Marktplaats! Wat wij daar allemaal al niet hebben gekocht en verkocht. Plaats gewoon een advertentie (kost vaak niet meer dan een beetje van je tijd) en afwachten wat men ervoor over heeft.
Hier wordt ook volop gebruik gemaakt van Marktplaats hoor! Doordat ik ben gescheiden en weer gaan samenwonen met mijn huidige vriend 4 jaar geleden, hadden we heeeeeeeeeeel veel dingen dubbel en die kregen bijna allemaal eerst een plaatsje op zolder en de berging. Toen ik zwanger raakte en er dus een babykamer moest komen en m'n stiefzoontje naar zolder verhuisde, moesten we de boel wel aanpakken en opruimen. Veel meubeltjes en spullen die nog echt redelijk wat geld waard waren, hebben we via Marktplaats en 't Zeeuwse prikbord verkocht, later hebben we met bijv. serviesgoed, kleding, speelgoed en kleine spulletjes een dag op de rommelmarkt gestaan wat toch een kleine 300,- opleverde! Dat was 't wel waard om een dag in de kou te staan handelen, haha! Wat overbleef en dus niet werd verkocht hebben we naar de Kringloop gebracht. En nu... heerlijk die ruimte!!
Toen mijn man en ik samen zijn gaan wonen, heb ik de eerste 3 maanden een abbo op t postkantoor gehad. We zijn in December samen gaan wonen, en in Maart hadden we van het Markt plaats-geld een compleet nieuw tuinset kunnen kopen. Tafel,6 stoelen, en kussens. Wij hebben er echt veel verkocht, oa een bacardi key-cord voor 10 euro.
Ik kijk ook vaak wat we niet meer gebruikn en dat probeer ik dan te verkopen via marktplaats. Daar staan soms echt dingen op die je echt niet verkocht krijgt, dus ook jij kan het gewoon proberen. Van gebruikte onderbroeken , tot zo'n zwitsal doekjesdoosje die je gratis krijgt en die ze willen verkopen . Ik heb vooral kleding en speelgoed erop staan die we niet meer gebruiken, boeken die gelezen zijn dingen die we willen vervangen en de oude eigenlijk nog te goed zijn om weg te gooien
De biedingen van de sm stoel werden een poos terug verwijderd. Je kunt zelfs je borstvoeding verkopen op mp. Alles kan dus.
Ik zag laatst een advertentie van iemand die zijn kind te koop aanbood . De advertentie zelf was al verwijderd, dus geen idee welk bedrag ze vroegen. Ik ga ervan uit dat het een geintje was, maar zo zie je maar weer. Echt ALLES wordt aangeboden op marktplaats!
ik verkoop alles! we gingen verhuizen en heb ik echt alles erop gezet wat ik niet meer ging gebruiken. Zelfs een boom uit de tuin verkocht. En nu zet ik dingen van de kinderen erop! Ik verkoop carnavalskleding van een groep meiden waar ik lid van ben. Mijn vader zegt altijd tegen mijn man, als ze een foto van je gaat maken moet je oppassen
Je borstvoeding verkopen?! hahahaha!! Maar het is waar, alles is te koop op marktplaats, zag laatst een set tandenborstels staan, 'enkele nieuw en enkele zo goed als nieuw' gatverdamme!!