Je voeten zomerklaar maken...

Discussie in 'De lounge' gestart door Chiggy, 13 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    doet hier ook niks. te hardnekkig denk ik :D

Iemand had dat eelt roller apparaatje besteld bij douglas, hoe bevalt dat ?

2. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18

Hier ben ik ook benieuwd naar!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb dat ding van Douglas, ik vind het echt een top apparaatje, ben er heel blij mee :)

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    gebruik je dat op droge voeten of ook na het douche/in een badje zitten

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik doe het meestal na het douchen, maar ook wel eens niet.. Werkt beide keren prima :)

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou ik ga dat dan ook maar eens proberen!

gebruik je m al lang ? Ik vraag me namelijk af om de hoeveel tijd je een nieuw rollertje erop moet zetten

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Hmmm ik heb eigenlijk nooit eelt op mijn voeten.. Ik geloof dat ik altijd wel "poezelige" voetjes heb, ook in de winter haha! Ik zorg wel altijd dat alles geknipt en gelakt is maar verder doe ik er helemaal niets aan!

8. VayaM

VayaM Actief lid

29 apr 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga naar de pedicure en verder scrub ik mn voeten paar keer per week en elke ochtend na het douchen smeer ik mn voetjes in met bodybutter die ik nu heb is van Victoria's Secret. Bodybutter is wat dikker en romiger en word vaak als je en goede hebt gelijk in je huid opgenomen dus lekkere hydraterend dat is belangrijk.

9. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dat apparaatje van douglas is top! vanmiddag gekocht en net gebruikt! zo'n 10 minuten bezig geweest per voet en ik zie echt al verschil.
    nog niet babyzacht maar denk na een aantal keren nog gebruik dat ik toch wel mooie zachte voetjes ga hebben :D
    nu nog afwachten of het ook zo blijft, of het er morgen weer anders uitziet

10. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Ja ik!
    Hij bevalt me goed, heb hem pas 1x gebruikt maar toen wel een behoorlijke tijd eraan besteed en ik moet zeggen dat het er wel beter uit ziet. Maar door die koude weer ben ik niet echt gemotiveerd om het bij te houden. :D

11. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    Ik heb dus echt ontzettend droge voeten en dus ook snel last van (veel) eelt helaas... Ik ga bij het verzorgen van mijn voeten eerst lekker in een voetenbadje en daarna ga ik met een eeltrasp er over heen. Ik gebruik geen voetencrème voor mijn voeten: helpt bij mij echt voor geen meter.. Wat ik doe is insmeren met vaseline. Daarna een katoenen sok er over aan om het in te laten trekken. Kun je eventueel ook voor het slapen doen of als je een avondje op de bank hebt. Werkt bij mij echt super goed en het is nog goedkoop ook!

12. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik ben misschien volgens jullie helemaal niet netjes, maar eh.... ik doe niks extra!
    Gewoon nageltjes knippen net als in de winter, en ik heb verder geen last van voetenkwaaltjes. Wel een (beschaafd) eeltlaagje, maar die wil ik ook niet kwijt. Ik wil wel in gras en op gave stenen met blote voeten kunnen lopen, en zonder een klein eeltlaagje doet dat ook pijn.
    Slippers, pumps en sandalets met hak draag ik vaak, geen klachten over hoe het eruit ziet.. Ben verder een meisje-make-up-jurkjes type.

Ben ik nou raar, of zijn er meer dames die niks extra doen? Of loop ik stiekem voor gek.. ;)

13. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik doe er ook bijna niks aan hoor. Heb totaal geen eelt terwijl ik wel veel op blote voeten loop.
    Ik knip mijn nagels en lak ze, maar meer doe ik niet. Is ook niet nodig verder :)

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik heb dus dat apparaatje maar tjee die opzetstukjes ''slijten'' wel snel zeg. Nu na een keer of 4 gebruiken word het rolletje toch echt al heel glad ( de blauwe ) en ben ik eigenlijk toe aan rollertje nr 3. ook een duur grapje
    want die rode werken bij mij helaas niet
    hebben jullie dat ook ?

15. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik heb ook een laagje eelt, heb het ooit weggeraspt maar vond t zo'n vreselijk gepiel, pfff nee hoor. Gewoon onderhouden, scrubben, nagels af en toe lakken en ik vind het best.

16. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Heb die eeltsokken gebruikt en wow heb zachte voeten :D Bedankt voor de tip

Deel Deze Pagina