Wat leuk voor je! een dochtertje, ik wil het ook weten als het zover is. Kon je het zelf ook goed zien op de echo?
Ik heb een pakje gekocht voor gelijk naar de geboorte in het groen. Dus voor meiden en jongens te gebruiken. Voor de rest hebben we natuurlijk nog een hoop jongenskleren liggen van afgelopen zomer en als het een meisje is, moet ik gaan shoppen. He wat vervelend ! Ja, raar he dat ze het niet eens worden. Eerst dacht ze duidelijk te zien dat het een meisje was, maar later twijfelde ze toch of er niet wat tussen hing.... . Wat zouden jullie daar nou van maken? Ach, we laten ons verrassen over 3 maandjes!
Mijn voorgevoel zat redelijk goed toen ik zwanger was, alleen m'n vader was er helemaal van overtuigd dat het een jongen werd! Hij had zelfs een stoere legerbroek gekocht! Nou ja, die kan ik nog altijd wel met een schattig roze truitje aandoen.
Oei na deze verhalen te lezen ga ik ook wel twijfelen. Met mijn 20 weken echo kreeg ik te horen dat we een meisje kregen, ze wist het heel zeker als het niet zo was had ze een bril nodig zei ze en zou ze dr schoen opeten. Dus hier ook al heel veel roze gekocht en een roze kamertje. Maar nu wordt ik toch ook weer wel met mn neus op de feiten gedrukt dat het toch altijd anders kan uitpakken. Niet dat ik niet nog een jongetje wilt, maar ben er nu al zo aan gewend dat het een meisje wordt (nou ja dat denken we dan he)