Zijn er hier dames die wel eens een hoed dragen? Ik vind hoeden echt heel leuk, maar ga er toch niet zo mee rondlopen. Je ziet het ook niet zoveel meer. Wie draagt er wel eens een hoed?
Hier is het iedere zondag hoedenparade door de straat. De zware kerk gaat dan beginnen. Ik vind hoeden ook leuk, maar omdat het in deze omgeving echt iets is, als je van de zware kerk lid bent, word je daar al gauw op aangekeken.
Hier alleen een hoed wanneer ik naar een begrafenis - kerk moet... Dus das toch ook een beetje anders, en niet echt vrije wil maar meer soort verplichting hier . Overigens laatste keren niet meer gedragen maar eigenlijk ook niet meer naar een begrafenis met kerk geweest, zonder kerk is het voor mij sowieso zonder hoed, met kerk zal ik weer even twijfelen.
Hier ook en hoewel wij zelf dus niet gelovig zijn vind ik het echt steeds weer een prachtig gezicht, de hoeden, de jurken, de rokken en ooit zelfs de jassen.
Ik heb morgen een hoed, echt een hele leuke (dus niet zo'n gekke/rare) oranje hoed Kan het nu dragen zonder dat iemand er iets van gaat zeggen. Normaal zou ik echt niet weten wanneer ik een hoed kan dragen. Zelfs met begrafenissen in de kerk draagt er niemand een hoed.
Hier ook een petten en hoeden-fan. In de winter draag ik nog wel eens een pet/cap (geen sportpetten hoor). Ik vind zelf een mooie zwarte hoed met krijtstreep geweldig. Heb ze al eens bij de H&M en V&D gezien, gepast en gezwijmeld maar nog niet gekocht.
Idd ik ook, zo voor door de weeks zou ik er absoluut ook niet mee gaan lopen, haha. Dat ligt denk ik ook heel erg aan welk geloof/welke kerk je bent .
Ik heb 'n tijd een bolhoedje gedragen, dat vond ik erg leuk staan, alleen issie gejat en daarna heb ik nooit meer 'n echt goede hoed gevonden. En verder heb ik wel strooien hoeden, 'n Australische leren hoed en heb ik 'n tijd terug wel 'n erg kek hoedje gezien bij de herenafdeling van de c&a die héél erg aan 't lonken was... Maar ja, geen portomonaie en toen ik later weer kwam was ie er niet meer..
Ik heb een gleufhoed en een strooien gleufhoed. Ik vind het ook altijd erg chique....maar dat ben ik zelf totaal niet....dus hou het maar bij wat ik al heb! Hahahaha!