Ik heb ook wel eens wat gerommeld met iemand die nu inmiddels in de bak zit voor moord Maar ik heb het gewoon altijd leuk en gezellig gehad, ik ging totaal niet mee in dingen die hij "graag wilde" (louche zaakjes), want ik kom niet uit een ei natuurlijk hehe en vermaakte me altijd wel. Inmiddels zit ie al weer een jaartje of 3 vast geloof ik. Enige verschil was wel dat ik het wist dat hij zijn brood niet verdiende met een kantoorbaan.
Ja dat vallen voor foute mannen had ik ook een handje van. (drugsgebruik enz.) Tot ik maar eens een ander type de kans gaf haha. Nu al 4jaar gelukkig Blijft bijzonder hoe mensen zo 180graden kunnen draaien van leuk persoon, naar heftige vergrijpen.
Ik snap dat ook wel hoor, sommige moorden. Heb daar een goede les in gehad op de middelbare. We hadden toen gastlessen en het gerucht ging dus ook dat er ook een moordenaar bij zat. Bleek die man een gastles aan ons te geven. Er was nog iemand bij en toen moesten we kiezen wie had gezeten voor het dealen van drugs en wie voor moord/doodslag. We kozen allemaal het verkeerde. Daarna werd gevraagd hoeveel we de man voor moord zouden hebben gegeven. Hij heeft toen ook uitgelegd wie hij had vermoord en waarom. Hij had de vriend van zijn moeder vermoord. Het was een man die zijn moeder graag helemaal kapot sloeg en dat een heleboel keren. Maar zijn moeder ging steeds weer terug naar die man. Toen belde zijn moeder weer eens, weer in elkaar gemept en toen is hij die vent gaan zoeken en toen die vent hem uit ging dagen, kreeg hij een rood waas voor zijn ogen en heeft die man uiteindelijk doodgestoken of doodgeslagen. En daar had hij dus voor gezeten. Ik vond het wel interessant, vooral ook omdat het verhaal in de krant nooit het hele verhaal is.
Ik ken iemand die ook wel eens met onze groep mee uit ging, die iemand vermoord heeft. Het was altijd een rustige en aardige jongen naar ons toe. Het was onvoorstelbaar voor iedereen tot wat voor lugubers hij in staat was.