Mijn verhaal........

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door EssieJoey, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EssieJoey

EssieJoey Lid

16 jan 2016
    11
    0
    0
    Verzorgende IG vaste nachtdienst
    Hoek van Holland
    Mijn verhaal begint in 2012. In augustus gestopt met de pil.......november de eerste positieve zwangerschapstest, tranen van blijdschap....... tot 22 december...bloedverlies met 5,5 week....tranen van onzekerheid. 2 weken later een echo. Helaas had ik een spontane miskraam gehad. Dag mooi, lief kindje van ons........

Maart 2013, de 2de positieve zwangerschapstest. Wat voelde ik mij blij , maar ook bang tegelijk. Gelukkig overheerste de blijdschap. Met 7 weken al een echo gehad om te kijken of er hartactie was. En we zagen een heel mooi knipperlichtje:). Op 19 oktober 2013 is met 35+6 weken Joey geboren via een spoedkeizersnee. Wat een rijkdom!!

April 2015, spiraaltje laten verwijderen........ 17augustus positieve zwangerschapstest.......zo blij!!!! 17 september met 8weken de eerste echo......... Helaas was het kindje vlak na de innesteling gestorven en groeide er alleen een lege vruchtzak. Dit hadden we niet verwacht....ik had geen bloedverlies gehad, geen buikkrampen en ik voelde mij goed. De grond werd onder mijn voeten vandaan geslagen. Weer een kindje verloren :( 3 dagen later kreeg ik een curettage. Lichamelijk viel het mee, maar emotioneel was ik een wrak. Nu was echt ons kindje weg. Dag ukkie....
    18december, weer een positieve zwangerschapstest, weer voel ik mij blij en bang tegelijk, maar nu overheerst het bange gevoel. Bij de verloskundige weer met 7 weken een echo gehad........een heel mooi knipperlichtje verscheen op het scherm, wat waren we blij!!! Maar toch, nu ik bijna 9 weken zwanger ben blijft het bange gevoel overheersen. Aanstaande dinsdag weer een echo en ik ben zo bang........zo bang dat we nu geen knipperlichtje meer zullen zien...........dat we weer een kindje kwijt zijn.............

2. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Sterkte elke zwangerschap is anders

Hier 4 gezonde kinderen

Geen ervaring met miskraam

Maar bij de 1e was alles zo van ik liet op me af komen

Bij de 4e was ik wat ouder en bewuster bij 1e was ik 19

En dan maak je je druk om dingen die mis kunnen gaan
    Was altijd angstig van ooh zit het wel goed

Je moet zo denken je hebt er geen invloed op

Geniet ervan dan komt het vast goed Je hebt al een goede echo achter de rug

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.871
    5.110
    113
    Wat vervelend die onzekerheid bij je. Zelf nooit een miskraam gehad maar ik begrijp dat je je bang voelt. Blijf in ieder geval een beetje van het positieve uitgaan, er is een grote kans dat het hartje nog klopt!

4. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Wat naar dat je al 2 miskramen hebt gehad. Logisch dat je angstig bent.

Bij je vorige miskramen heb je natuurlijk geen kloppend hartje gezien. De keer dat je dat wel zag, is je zwangerschap gewoon goed verlopen. Probeer je daar aan vast te houden! Na het zien van een kloppend hartje is de kans op een miskraam zoveel kleiner.

Ik snap je volkomen hoor, maar hoop dat je je druk maakt om 'niks' en dat je volgende echo weer een mooi knipperlichtje laat zien.

Succes met afwachten!

5. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Sterkte en hopelijk had je vandaag een goede echo!!

6. EssieJoey

EssieJoey Lid

16 jan 2016
    11
    0
    0
    Verzorgende IG vaste nachtdienst
    Hoek van Holland
    Bedankt voor jullie reacties!!

Vanmorgen om 11 uur weer een echo gehad. Gelukkig hebben we weer een heel mooi knipperlichtje gezien

Deel Deze Pagina