week 6 blij nieuws gekregen bij de echo het is een tweeling.. helemaal op voorbereid (in je hoofd) en week 8.5 weer een echo en helaas is 1 hartje gestopt met kloppen.. heel erg raar gevoel! er zitten nog wel 2 kindjes in mn buik alleen 1 leeft niet meer.. nu is het nog even spannend, of het "niet goede kindje" blijft zitten en wort opgenomen door mn lichaam en dan groeit het "goede kindje" gewoon door en zie je er niks van terug.. of het "niet goede" kindje komt er alsnog uit met bloedverlies en dan kan het het andere "goede"vruchtje nog mee trekken.. dus het is afwachten en spannend tot de 12e week,, iedere keer als ik naar de toilet moet kijk ik gelijk of ik bloedverlies heb maar tot nu toe gelukkig nog niet hopelijk blijft dat zo!!
Jeetje wat een spannende en dubbele tijd maken jullie nu door! Hopelijk neemt je lichaam het vruchtje dat niet meer groeit vanzelf op en kan het andere kindje groter worden! Wanneer heb je weer een echo?
wat erg! heel veel sterkte...dan blijf je je toch afvragen(denk ik)of het andere kindje iets mist in zijn leven(of denk ik dat maar omdat ik een tweeling heb) geniet maar van het blijvertje
Veel sterkte .. ik heb helaas hetzelfde meegemaakt deze zwangerschap . Ik hoop dat het zo word zoals hier . Geen bloed oud lichaam heeft het vruchtje opgenomen
Jeetje wat moet dat een raar idee zijn. En wat een spannende tijd zo. Sterkte met deze onzekerheid en ik zal duimen dat het goed komt met het levende kindje.