Hallo, Twee maanden geleden heb ik een curretage gehad. Het bleek dat het om een windei ging. Hier waren we echt kapot van maar mijn lichaam was gelukkig gauw weer hersteld en we gingen er weer met frisse moed tegen aan. Vorige week kwam ik er achter dat ik zwanger ben/was. De test was al positief voor mijn nod en bij de huisarts ook. Dit vond ze heel vroeg en had dus ook een afspraak gepland voor gisteren. Tot die tijd voelde ik me tip top. Net voordat ik naar de huisarts ging moest ik eerst nog even naar de wc en toen zag ik tot mijn verbazing dat er wat donkerrood bloed in mijn inlegkruisje zat. Dit heb ik meteen gemeld bij de huisarts en ze wilde even kijken of mijn baarmoedermond nog dichtzat maar dit kon ze niet zien omdat er redelijk veel bloed voor zat en ik best veel pijn had tijdens het onderzoek. Ik kreeg het advies om maar even af te wachten en dat deed ik ook. Het rode bloed veranderde al vrij snel in bruin (oud) bloed en ik had geen krampen dus ik bleef positief. Net voor het douchen zag ik opeens in mijn maandverband dat ik meer begon te bloeden en weer donkerrood. Onder de douche kreeg ik ook opeens heftige steken dus ik heb nu echt het idee dat het gewoon gedaan is met deze zwangerschap. Wat baal ik hiervan, zeg!
Wat onwijs verdrietig dat je dit een tweede keer mee moet maken.. De situatie hier is vergelijkbaar..ik wens je heel veel sterkte!!