Tegen niemand iets zeggen, anders staan ze hier gelijk allemaal met de handjes open. Er zouden dan wel wat nieuwe spullen komen (kunnen nog altijd zeggen dat ik een erfenis uit België heb gekregen) en verder beleggen.
Net zoals de meeste: nieuw huis laten bouwen, vrienden en familie over laten komen voor een vakantie alhier, en wat overblijft op de spaarrekening van Miriam
Ik zou ons droomhuis kopen en daarvan 200.000 afbetalen 25.000 huis compleet opnieuw inrichten 150.000 op onze spaarrekening 25.000 op een apparte rekening voor toekomstige kleine 25.000 aan ouders en van de overige 75.000 vakantie , allebei een nieuwe auto, shoppen etc etc Nou ik zou het wel weten
een groter huis kopen, en daarin een nieuwe badkamer, keuken en toilet laten maken Het huis mooi stofferen en het geld wat daarna overblijft op de bank zetten..
Een mooie nieuwe auto kopen en lekker op vakantie gaan naar ergens waar het tropisch is. Oh ja en de achtertuin verbouwen. Voor de rest zou ik het lekker op de spaarrekening zetten.
Ehummm een nieuwe auto voor mijn vriend kopen, misschien een grotere auto voor mij, de tuin helemaal klaar maken, even allemaal nieuwe kleding voor ons kopen en dat was het denk ik wel! Oh ja misschien eens lekker op vakantie naar het buitenland...
ik zou iets steken in ons toekomstige huis, van onze huidige woning zou ik alvast 100.00 aflossen (scheelt weer maandlasten ) en wat dingen verbeteren (stukje uitbouwen, douche verfraaien) de rest zou ik op de spaarrekening van de kids en de onze zetten
Oke,droomhuis kopen in het bos,maar inderdaad maar 2 ton afbetalen. De rest achter de hand houden maar wel 20.000 euro naar ons dierenasiel en misschien nog wat geld naar andere goede doelen. En familie krijgt ook wel wat.
een deel op de bank zetten om rente te trekken elk jaar.. een andere auto voor mijn man.. en een dakkapel en nieuwe keuken... Meer heb ik niet te wensen...
Mijn ouders een deel schenken of mooi cadeau..... Het dak van ons huis moet nog worden uitgebreid (vergroot) , dan de badkamer naar boven verhuizen en ook maar weer nieuw. Een nieuwe auto voor vriendlief. Een paard voor mezelf En een groot gedeelte op de spaar voor ons meisje... Tsja ik droom nog ff lekker verder.....
Dan zou ik alles in huis vernieuwen, nieuwe meubels ed. Zou ik mijn rijbewijs halen en zou er een auto komen. Zou ik de ouders een mooi cadeau doen. Shoppen zodat we meer dan genoeg kleding ed hebben. De rest op de spaarrekening voor als ik nog meer bedenk..
Huis kopen, andere auto en een mooie reis maken. De rest zetten we weg denk ik, kunnen we het later gebruiken als we het nodig hebben.
ik zou ons huis (net gekocht) verbouwen, keuken, badkamer, uitbouw achter het huis... nieuwe meubels.... op vakantie naar australie !! mijn zusje haar rijbewijs en een auto cadeau doen.. en een appartement voor haar kopen. mijn moeder een lekkere vakantie cadeau doen en zo wat geld geven wat ze nodig heeft... mijn schoonbroertje (broer van mn vriend) ook z'n rijbewijs cadeau doen.. een auto kopen ! een paard kopen voor mij, mn zusje en mn moeder (2 paarden dan voor ons allemaal samen) en de rest sparen ...
Ik zou mijn schulden afbetalen, een deel van het huis afbetalen, een deel op mijn dochter haar spaarrekening storten, een auto'tje voor mijn moeder kopen, mezelf nieuwe borsten geven, een andere auto voor onszelf kopen, poeh op hoeveel zit ik dan en lekker shoppen natuurlijk!!