Stoppen met werken totdat mijn meissie naar school gaat! Staat met stipt op 1.... Daarna op zoek naar een nieuwe woning, andere auto, nieuwe opleiding & een vakantie... En verder eens gaan uitzoeken of het mogelijk is om een eigen praktijk (spelbegeleiding) te beginnen... (Wanneer ze dus naar school gaat)
Schulden afbetalen, daarna kijken of ik een tijd thuis kan blijven met de kleine. Verbouwen van het huis, uitbouw + nieuwe keuken, badkamer en nieuwe voor en achtertuin en de zolder opknappen met dakkapellen gelijk. Dat was al allemaal rond maar dat bedrijf ging een maand later falliet. Nieuw bankstel kopen, nieuwe eettafel. Groot gedeelte op de rekening van ons zoontje storten en de rest lekker sparen.
Hoeveel blijft er over na de belasting dit is toch niet belastingvrij bij de pclmj? Ik zou meteen weg gaan uit deze flat en en leuk huisje kopen! Verder zou ik het niet weten denk gewoon een leuk bedrag aan onze zoon geven op zijn spaarrekening en de rest ook eerst sparen ohja en onze ouders afbetalen, dan die auto verkopen en een andere auto kopen
schulden manlief afbetalen wat vakantiegeld meegeven aan mijn ouders wat geld aan mijn schoonzusje en -broer zodat ze wat schulden af kunnen betalen ook wat aan mijn eigen broers dan een keer heerlijk uitgebreid shoppen lekker op vakantie en zorgen dat ik een opleiding kan gaan doen wat ik leuk vind! verder sparen!
Ik zou eerste een maand op vakantie gaan. Dan een nieuw huis zoeken en kopen en dit huis verkopen. En dan meteen zorgen dat ons huisje naar onze smaak wordt.
Nieuwe auto kopen (altijd leuk) Nieuwe meubels en kinderwagen voor de twins. Nieuwe meubels voor onze dochter der kamer. Mischien een huis kopen (huren nu en hebben mega vervelende buren) Verder zou ik een bedrag aan me ouders en zus geven. ook zou ik een deel op de rekeningen van onze kinders zetten voor later, en derest voor onszelf sparen. (Die kanjer is trouwens bij ons in het dorp gevallen)
ik zou eerst lekker met de kids en mijn ouders op vakantie gaan. Ik mocht ook altijd met mijn ouders mee, dus dan zouden ze nu met mij meegaan. nieuwe kleren voor de kids, voor mezelf. En zou ook wat geld aan mijn beste vriendinnetjes geven en heel misschien ook nog aan mijn ex. Want die vind ik zo zielig momenteel... haha als ik eraan denk, vind ik mezelf dan best aardig hahahahaa maar goed, dream on..dat soort dingen overkomen mij toch nooit.
dan bel ik mn moeder en boek een reis naar een ver mooi warm land, pak mn kids en ga eerst 3 weken vakantie vieren en bijkomen van de schrik hahaha. daarna laat ik een prachtig groot huis bouwen in zuid spanje met zwembad en alles erop en eraan. ooh eerst mn schulden afbetalen hihi. ik zou wat vrienden uit de problemen helpen. shoppen in een wereldstad en dan emigreren als mn huis af is. in zuid spanje een B&B beginnen en in luxe leven...
ik zou een klein boerderijtje kopen in turkije woon nu in turkije en wil er voor geen goud weg, dan een paar kippen aanschaffen en 2 paarden een auto kopen maar zeker niet nieuw de rest gewoon als ik iets leuks zie koop ik het mijn droom komt zowiezo uit boerderij is al gekocht alleen die 500 duizend heb ik niet ik heb dus eigenlijk geen materialistische dromen/ wensen
Leuke wegdroomtopics zijn dit altijd! Ik zou een groot deel op de spaarrekening zetten en van een iets kleiner deel ons huis deels afbetalen. Van de rest dat over blijft de ouders en broertje en zusje een leuk kado doen en tot slot een verre reis maken wat we anders niet snel zouden doen omdat ie zo duur is.
Ik zou een huis kopen, en heeel veeel shoppen vooral... MANGA KOPEN! XD is al een dure hobbie opzich haha
Spannend zeg! Maar je bent nu 30 weken zwanger hoe reizen jullie precies? Heerlijk is dat he je droom navolgen en er echt voor gaan! Gewaagd maar geeft erg veel voldoening. Hopelijk gaat alles goed voor jullie. Wij wonen ook niet meer in Nederland.
Ik zou niet meedoen met dat soort spelletjes/loterijen gedoe. Maar als ik op wat voor manier dan ook ineens aan zoveel geld zouj komen. Een stuk grond kopen huizen voor ons en mijn familie laten bouwen, inrichten zodat we goed en wel kunnen leven met een beetje extra. En mensen helpen die het slechter zouden hebben dan ons, en het geld erg hard kunnen gebruiken.
500.000 euro ? Dan zou ik het hele huis laten verbouwen. We zijn in okt. verhuisd en er moet nog zóveel gebeuren, alleen zijn de centjes op.
Ons nieuwe huis inrichten! rijbewijs halen en eige autotje kopen (dan zit je niet met he gedoe nee ik wil de auto nu nee ik blabla). Op vakantie gaan, wat aan mijn pa geven zodat hij schulden kan afbetalen! en verder allemaal leuke kleren kopen voor mijn dochter (niet dat nu geen 2 kasten vol heeft maaaargoed ) en gewoon zowieso ja ons hele huis (nieuwe) mooi inrichten nieuwe meubels voor me dochter etc. fietsstoeltjes voor op de fiets kopen. zo kan ik nog wel ff doorgaan . ojaq en voor paar jaar de huur aan de kant leggen!
Als eerste zou ik een ander huis kopen, 1 met grote tuin! Een auto erbij en een nieuwe motor voor mijn manlief. Dan zal ik mijn ouders helpen ( net in de aow) en ik denk dat we een kindje zouden adopteren. Verder veel shoppen en het op de spaarrekening zetten..
Dikke auto kopen Alles kopen wat we nog nodig hebben Mn familie een bedrag schenken en derest op de spaarrekening.
Ik zou. Een huisje kopen. Leuk inrichten en denk een leuke vakantie maken met me kids en natuurlijk shoppen. En bijde kinderen krijgen wat geld op een spaarrekening en wat er over is gaat ook op een spaar rekening. Voor de rest heb ik geen wensen oja zou me rijbewijs halen.