Vanmorgen maar eens een testje eraan gewaagt, sinds 13 mei gestopt met de pil en nog niet ongi, moet je af en toe maar even controleren of het misschien toch???? Maar nu 2 testen gedaan en elke keer verschijnt er in het test vakje een streepje, dat eingenlijk binnen de 20 seconden weer wegtrekt. Ik weet nu weer niet wat daar van te denken. Die test gedaan zo van: ben toch niet zwanger, dan heb ik maar zekerheid, maar nu weet ik het niet meer. moet morgen naar de ha (op zijn advies gestopt met pil ivm hoofdpijnen, en een grote kinderwens) om te kijken hoe het nu gaat. Nu dacht ik als ik even een test doe, kan ik hem gelijk vertellen dat ik nog niet zwanger ben en ook nog niet ongi ben geweest, maar nu?? Ik zal het hem maar eens even gaan vragen. Manlief maar nog niets verteld, die is nog zenuwachteger dan ik (zou het liefste al 2 jaar terug begonnen zijn) Mooi dat ik dit even op het forum kan vertellen, blijft het misschien iets minder door mijn hoofd spoken. Liefs Petra
jazeker meid gooi het er maar uit... maar wel vervelend joh... ben benieuwd wat de dokter zegt en wbt het wegtrekken van het streepje??? test mislukt???? ik weeet het eigenlijk ook niet veel suc bij de huisarts!