Je zal het maar zijn!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Dahlia, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Er staat een link op de tweede of de derde pagina van dit topic. En tis niet echt meer een 'kindje', maar een vrouw van een jaar of 25 schat ik. ;)

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Zielig voor het meisje. Wat een nare jeugd moet ze hebben gehad.

Overigens vind ik Christina Curry ook sneu. Wat een poeha zeg en ze is 19. Wat heeft ze gedaan tot nu toe? Niet normaal wat een arrogantie. Zulke ouders wens je ook niemand.

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ben ook van mening dat mensen die niet eens voor zichzelf kunnen zorgen ook geen kind kunnen krijgen.

Maar waar leg je de grens? Er is natuurlijk een grote groep waarbij het meteen duidelijk is. Maar waarschijnlijk een nog grotere groep waarbij het niet meteen duidelijk is. Hoe bepaal je dat dan en hoe handhaaf je dat?

En een test doen voor je een kind mag krijgen? Dan zou je iedereen dus moeten testen, dan krijg je een soort kindlicenties oid... de staat zegt of je wel of geen kind mag krijgen... lijkt me een gevaarlijke weg. Wat als de criteria ineens veranderen omdat ze vinden dat mensen toch wel minimaal een IQ van 100 moeten hebben oid...
    Wat als jijzelf die test ineens niet zou halen....

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Inderdaad, dat is het punt dat ik een paar pagina's eerder ook probeerde te maken.

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ben het er ook mee eens dat mensen die niet zelfstandig kunnen wonen etc, geen kinderen mogen krijgen.

Ik denk dat het ook belangrijk is dat de ouders van deze mensen maatregelen treffen.

Ik ken een meisje met het downsyndroom die nu begeleid woont. Er wonen ook jonge mannen in hetzelfde gebouw, en die zijn echt gek op de meiden en willen ook aan ze zitten. Er is wel begeleiding bij maar sommige dingen zijn zo gebeurd. Ik begrijp dan ook niet dat de moeder van dit meisje haar niet de prikpil geeft of haar laat steriliseren. Het is een rijpe jonge vrouw met het denkvermogen van een kind van 3.

6. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ik ben leidinggevende van 6 appartementen voor Jonge Moeders met een lvg/lvb beperking (of aankomende moeders) met kind..

Tis een doelgroep die enorm kwetsbaar is, niet alleen door hun IQ tussen de ong 50-80, maar veelal ook door hun netwerk, evt psychische stoornissen, belast verleden etc etc etc..

Deel Deze Pagina