Je zal maar zo'n man hebben

Discussie in 'De lounge' gestart door LittleMonsters, 19 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ben ik dan echt de enige die hem wel stront irritant vind? :p
    Ik zie hem overal opduiken omdat mensen hem zo grappig vinden, maar als ik dat domme lachje al hoor, denk ik aahhh neee! *ZAP*

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nou ik zou ook op den duur dol ervan worden.
    Als het zo is zoals die vrouw zegt kan het best zijn dat hij een lichte hersenbloeding heeft gehad ofzo.
    Want zoveel als hij lacht en waarom dat lijkt me ook niet helemaal gezond??

3. Deze vent was een paar jaar geleden ook op tv. Moest er toen al niet aan denken zo'n constant lachende vent te hebben.

Mijn man zit ook al zijn hele leven in de plas- en poepfase. Lachen om en ruiken aan scheten en geintjes over anussen maken etc. Zelfs in huis ga ik me soms schamen :)

4. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Ik zou er ook niet aan moeten denken om de hele tijd zo'n lachende man om me heen te hebben, kreeg er nu al na een minuut of 2 genoeg van.
    Vind het daarnaast wel jammer voor die man, zeker als zijn vrouw al zegt dat hij voor de operatie niet zo was. Ik zou moe worden van mezelf.

5. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Arme jij hihi

6. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Tja, als je geen serieus gesprek kan voeren met je partner omdat'ie overal om moet lachen zou ik ook niet leuk vinden nee....

Maar zoals ik begreep is hij veranderd na de narcose.
    Ergens vind ik het ook wel triest voor die man. Hij kan er blijkbaar ook niet veel aan doen, lachen is een emotie en kan je niet onderdrukken.
    Dat hij daarop wordt afgerekend door zijn dochter, broer en vrouw vind ik wel triest, als het echt door de narcose zou (kunnen) komen mogen ze wel wat begrip tonen en niet zo egoistisch zijn. Misschien voelt die man zich van binnen enorm eenzaam ofzo....

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

mmm zou wel gek worden van zo'n man haha

maar eh nee erger me niet aan mijn manneke
    nog niet hihi

8. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee je bent zeker niet de enige nee.
    ik heb het 1x op tv gezien en ik wist niet hoe snel ik door moest zappen.
    ik zou daar echt niet mee kunnen leven

9. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Het meest grappige vind ik nog de droge opmerking van zijn vrouw: jantje lacht, jantje huilt!!

10. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ben ik de enige die die vrouw vreselijk vindt? Wat een chagrijn! Ik denk idd dat die man door een infarct een lichte hersenbeschadiging heeft opgelopen. Hij kan er hierdoor wss niets aan doen en dan gaat zij daar chagrijnig zitten wezen. Tuurlijk kan ik me voorstellen dat je er gek van wordt, maar die man heeft er ook niet voor gekozen. Lekkere broer en dochter ook. Moet je het maar van hebben

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Snap die vrouw ook wel weer hoor.. Maargoed man kan er niets aan doen..

Stel je verteld iets waar je mee zit.. En hij moet overal om lachen ;) kijk een keertje is niet erg maar als je nooit meer sereneuze gesprekken kan voeren omdat manlief overal om moet lachen.. snap ik best dat dat gaat vervelen :)

Deel Deze Pagina