Het is weer begonnen, het zoeken naar DE naam. Nu kwamen we net Max tegen. Ik vind het een erg leuke naam maar ook een beetje een hondennaam. Onze eerste zoon heet Beau en dat schijnt ook een populaire hondennaam te zijn dus blijkbaar hebben we er iets mee Wat is jullie mening over de naam Max?
Leuke naam. Ja er zijn honden die zo heten maar ik vind het meer een gewone mannen/jongens naam. Maxim is dan ook wel leuk
Max en Beau zijn idd veel voorkomende hondennamen. Maar moet zeggen dat ik ze samen heel leuk vind!! Als je kindje 1x zo heet gaat niemand meer denken aan een hondennaam.
Mijn neefje heet ook Max. Zijn moeder kreeg in het begin best vaak te horen dat mensen het eigenlijk een honden naam vonden. Nu is hij inmiddels wat ouder en valt het wel mee maar ik weet niet hoe het is als hij dadelijk nog ouder is, of mensen dat dan ook tegen hem gaan zeggen.
Tja, Max vind ik een leuke naam. Maar in combi met Beau vind ik het wel 2 "hondennamen" ja . Als je dus geen Beau gehad had, had ik het leuk gevonden. Maar nu zou ik het niet doen.
Ik hou zelf wel van korte stoere namen. Ik vind max dan ook best een leuke naam. Moest wel direct denken aan een honden naam ja... Maar als je m vaker bij een kind hoort denkt echter niemand daar meer aan hoor! Wel vind ik Max een beetje een naam die past bij een jong kind niet zo zeer bij een volwassen man...? En Beau en max vind ik een heel leuke combinatie!
Ik vind Max een prima naam. Hij past ook mooi bij Beau. Honden krijgen tegenwoordig zo vaak een 'mensen naam', dat je daar amper rekening mee kan houden... Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Ik vind Max een superleuke naam! Idd mijn tantes overleden hond heette Max maar ik ken ook een 50+er met de naam Max. Ik vind het een supernaam maar ik kan hem niet (meer) gebruiken want ik heb mijn konijn Max gedoopt... Beau vind ik ook een supernaam! Ik kan iemand begin 20 die Bo heet. Ik zou mijn zoon ook graag Beau willen noemen maarre de hond van mijn broer heet Bo... Het zijn idd hondennamen maar ook Bas is een 'hondennaam' en mijn neef heeft er geen trauma's aan overgehouden ofzo. Ik zeg doen!
Ik vind max een hele leuke naam en ook in combinatie met Beau! Zeker doen als jullie de naam beide leuk vinden. Sowieso op je gevoel afgaan het is voor julllie en niet voor iemand anders
Bedankt voor de reacties! We hebben zelf nog niet helemaal het wauw effect maar de naam blijft op ons lijstje staan. Misschien wel als we er een tijdje over nadenken en de naam blijven herhalen.
Max vind ik een leuke naam. Geen associaties met honden overigens, en met de naam Beau al helemaal niet (hooguit van Erven Dorens, haha). Namen passen goed bij elkaar. Max is juist een naam die steeds populairder wordt in de ranglijsten!
Ik vind het helemaal niet een typische hondenbaan. Honden krijgen tegenwoordig steeds meer mensennamen. Als je daar rekening mee moet houden.... Max vind ik een super naam. Dat zou de naam worden voor als wij nu een zoon zouden krijgen, maar we krijgen een meisje. Ik vind het een tijdloze, stoere en vlotte naam. Helemaal top.
Hmmmm.....misschien wel Kiwi1 maar bij Max (betekenis en herkomst) zie je meerdere keren de opmerking Max is een hondennaam. Dat ben ik nog niet eerder tegen gekomen.... dan bij "typische" hondennamen....zoals (vind ik) Max. Maar zoals ik eerder schreef: een prima jongensnaam.