Het zou niks voor mij (ons)zijn maar de 1e is wel gaaf,leuk ook als je man zo kan dansen! De 2e vind ik eigenlijk beetje genant,zou het echt niet leuk vinden op zo ten huwelijk gevraagd te worden laat staan gelijk te trouwen!!
1e filmpje: geweldig! Wat een leuke kerel.. als je een kerel hebt die zo veel voor je wil doen moet je gewoon blij zijn (ja zeggen is weer wat anders) maar je mag in ieder geval dankbaar zijn! 2e filmpje.. vreselijk
waaaauww die eerste.. echt supergaaf! Zo wil ik ook wel gevraagd worden mar mn vent kan nie dansen die tweede, echt over de top haha, wel leuk om te zien mar dat zou niks voor mij zijn
Wat een super gave actie. Zit hier met tranen in mijn ogen. Inderdaad net make-up op. Wat een stoere vent zeg!!! HELEMAAL TOP!!
Wat ontzettend romantisch zeg.. k wou echt dat mijn vriend het lef had om me zo te vragen, maar dat doet ie echt nie hahaha Echt supercool!!
super! wacht ook nog altijd op een aanzoek haha, maar zoals het eerste filmpje nee dat kan ik shaken haha, me ondertussen wel aan t bedenken hoe ik hem dit filmpje kan laten zien effe laten hinten
Zit hier met tranen in mijn ogen van ontroering (die hormonen ook) Maar beide filmpjes vind ik echt schitterend. Wat ik ook zooo geweldig vind is dat zooooooo veel mensen nog klaar staan voor een ander om dit te realiseren (alle dansers e.d.) Zou me nooooooooiiiit overkomen, maar voel me zo gelukkig voor die vrouwen die dat mee maken. Schitterend. En wie zou nou nee willen zeggen met zo'n vent (ikke niet)
De 2e film is idd iets over the top, maar ja, das amerika ook he Wat ik wel heel schattig vond was (in de 2e film) toen d'r man ook ging dansen. Je kon merken dat hij dat heel hard op geoefend had en eigenlijk geen danser is. Beetje stijve hark
Echt super! Je kunt er veel van zeggen, maar het is wel een echt originele manier van iemand ten huwelijk vragen!
Ik vond deze echt ge-wel-dig http://youtu.be/pnVAE91E7kM En toch prefereer ik mijn eigen huwelijksaanzoek. Ook ongelooflijk romantisch, maar wel in onze eigen huiskamer
nee zou echt dubbel liggen van het lachen haha, de houten hark van mij als ie zou gaan dansen LOL dus ik had het romantische meteen vernietigd haha