wiite vloeistof tepels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kleinmonster, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    hallo
    mijn nod is pas de 19de, en nou heb ik sinds net witte vloeistof uit mn rechtertepel. wat kan dit betekenen?

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ligt eraan
    ben je al een zwanger geweest.
    zo nee ..
    kan ook zijn dat je teveel aan je tepels frunnikt..

ik heb het iederen ronde na ei

3. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    ik ben ooit 1 maand zwanger geweest. heb niet aan mn borsten gezeten zat er net naar te kijken en zag een druppeltje. mn ei was waarschijnlijk vorige week woensdag.

4. Koon

Koon Niet meer actief

Geen idee.
    Ben wel benieuwd, dus lees even mee.
    Lijkt me namelijk sterk dat je borsten meteen melk zouden gaan aanmaken...?!

5. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Iemand?

6. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
  7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    had het ook, oorzaak was onbekend. zwanger of niet zwanger, had het altijd. kon geen kwaad zei de dokter

8. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    bij mij betekende het dat ik zwanger was dus ik hoop dat het voor jou ook zo is!

9. lotus85

lotus85 Lid

7 sep 2012
    27
    0
    0
    hengelo
    Hoi,
    Ik heb blank/doorzichtig vocht wat uit mijn tepel komt. Ben toevallig afgelopen donderdag naar gynaecoloog geweest, hij zei dat het met de hormoonwisseling te maken kan hebben.
    Groetjes lotus85

10. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland

wanneer begon het bij jou? ik heb al wel een test gedaan net maar deze was negatief

11. seallable

seallable Bekend lid

3 nov 2011
    684
    89
    28
    NULL
    NULL
    Je kunt ook zo bezig zijn met het zwanger worden dat je lichaam je voor de gek gaat houden, heb het wel is gehoord van iemand die een schijnzwangerschap had. Hoop voor jou dat het raak is natuurlijk!

Succes!

12. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    we hebben deze maand ruzie gehad en zouden het er voorlopig niet over hebben en heb me er ook niet echt op gericht tot dit gebeurde.

13. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Ik heb dit al sinds april dit jaar. Ik denk in maart een vkm te hebben gehad en na die maand heb ik altijd wit melkachtig vloeistof uit mijn tepels.

14. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    ik had vorige menstruatie erg veel bloed verloren (binnen een uur lekte ik al door) en krampen. ben benieuwd wat jou symptonen waren waarom je denkt een vkm gehad te hebben

15. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik heb 2 jaar geleden ongeveer een miskraam gehad met 8 weken en sindsdien heb ik het ook, het is nooit meer weggegaan.

16. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    ik ben bij de huisarts geweest hij heeft me nagekeken en kon niets vreemd vinden. ik moest over een paar dagen nog maar eens een test doen. Dit heb ik inmiddels gedaan en deze was negatief.
    Hij heeft gezegt dat ik als het aanblijft houden ik contact kan opnemen en ze dan wat testjes doen en ik er iets voor kan krijgen, maar het kan inpricipe geen kwaad

Deel Deze Pagina