hallo mijn nod is pas de 19de, en nou heb ik sinds net witte vloeistof uit mn rechtertepel. wat kan dit betekenen?
ligt eraan ben je al een zwanger geweest. zo nee .. kan ook zijn dat je teveel aan je tepels frunnikt.. ik heb het iederen ronde na ei
ik ben ooit 1 maand zwanger geweest. heb niet aan mn borsten gezeten zat er net naar te kijken en zag een druppeltje. mn ei was waarschijnlijk vorige week woensdag.
Geen idee. Ben wel benieuwd, dus lees even mee. Lijkt me namelijk sterk dat je borsten meteen melk zouden gaan aanmaken...?!
Het kan verschillende dingen betekenen. Ik klets mee in een topic over prolactine. Misschien dat je daar eens kan kijken of je iets herkent? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/368067-wie-prolactine-waarde-hoog.html Groetjes
had het ook, oorzaak was onbekend. zwanger of niet zwanger, had het altijd. kon geen kwaad zei de dokter
Hoi, Ik heb blank/doorzichtig vocht wat uit mijn tepel komt. Ben toevallig afgelopen donderdag naar gynaecoloog geweest, hij zei dat het met de hormoonwisseling te maken kan hebben. Groetjes lotus85
Je kunt ook zo bezig zijn met het zwanger worden dat je lichaam je voor de gek gaat houden, heb het wel is gehoord van iemand die een schijnzwangerschap had. Hoop voor jou dat het raak is natuurlijk! Succes!
we hebben deze maand ruzie gehad en zouden het er voorlopig niet over hebben en heb me er ook niet echt op gericht tot dit gebeurde.
Ik heb dit al sinds april dit jaar. Ik denk in maart een vkm te hebben gehad en na die maand heb ik altijd wit melkachtig vloeistof uit mijn tepels.
ik had vorige menstruatie erg veel bloed verloren (binnen een uur lekte ik al door) en krampen. ben benieuwd wat jou symptonen waren waarom je denkt een vkm gehad te hebben
Ik heb 2 jaar geleden ongeveer een miskraam gehad met 8 weken en sindsdien heb ik het ook, het is nooit meer weggegaan.
ik ben bij de huisarts geweest hij heeft me nagekeken en kon niets vreemd vinden. ik moest over een paar dagen nog maar eens een test doen. Dit heb ik inmiddels gedaan en deze was negatief. Hij heeft gezegt dat ik als het aanblijft houden ik contact kan opnemen en ze dan wat testjes doen en ik er iets voor kan krijgen, maar het kan inpricipe geen kwaad