Strippen met 38+2

Discussion in 'De bevalling' started by elmo28, Dec 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

Apr 11, 2009
    2,803
    0
    0
    Hoi,

Ik moet woensdag naar de verloskundige en dan gaat ze kijken of ze me kan strippen, dit ivm een groot kind en al weken voorweeen.
    Bij mijn eerste ben ik gestript met 41+3 en dat heeft geholpen.

Is er iemand die ook gestript is met 38 weken en wat was het resultaat?
    Als het uberhaubt al kan natuurlijk want als er nog geen ontsluiting is houdt het sowieso op.

Ik ben benieuwd!!!

2. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

Sep 20, 2008
    425
    0
    0
    Wil je gewoon even veel succes wensen! Spannend allemaal. Als het stippen niet lukt, gaan ze je dan inleiden?
    Wat fijn dat het draaien is gelukt. Hoe vond je dat? Onze Niels is ook gedraaid met 35 weken en daar was ik erg blij mee.
    Succes!

3. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

Apr 11, 2009
    2,803
    0
    0
    Hoi,

Het draaien was niet prettig maar ik wilde perse geen keizersnede dus ik heb even flink op mijn tanden gebeten haha.

Ze gaan me waarschijnlijk niet inleiden, mijn tweede was namelijk een flinke tante van 4785 gram en die bevalling verliep zonder problemen ( klein knipje omdat ze achter haar oren bleef hangen haha)
    Dus ze voorzien geen problemen tijdens de bevalling.
    De verloskundige wil me nu gewoon tegemoed komen omdat ik zo slecht slaap. vandaar.

4. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

Sep 20, 2008
    425
    0
    0
    Ga voor je duimen dat het stippen wil lukken. Want voorweeën zijn niet prettig, zeker niet als je al 2 kinderen rond hebt lopen.
    Wel echt geweldig dat je na een lange mmm, 2 keer spontaan zwanger mag worden. hihi ja je hebt een mooi onderschrift!

5. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

Apr 11, 2009
    2,803
    0
    0
    Ja dank je!
    JIj ook heel dankbaar met jullie knulletje denk ik zo aan jouw onderschrift te zien. haha...

6. Mamani

Mamani Lid

Dec 2, 2007
    97
    0
    6
    Hallo Elmo,

Ik ben bij mijn laatste kind was ik ook met 38 weken gestirpt en ik verkoor daarna heel veel slijm en volgende dag werd in opnieuw gestript en die avond was ik bevallen. Ik had inderdaad ook een hele grote kind, hadden ze niet verwacht, ook omdat ik groeiecho heb gehad maar daar hebben ze dus ook onderschat. Ik denk dat ik deze keer ook niet te lang hoef te wachten, want ik heb alle 3 keer een zwaar kind gehad en dit keer word ik ook extra in gaten gehouden. Als je kind nog niet wil komen en je bent gestript dan gebeurd er verder ook niks. Ik hoop voor je dat je niet te lang hoeft te wachten en dat je een fijne bevalling hebt.

Liefs Mamani

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik ben met de tweede met 37 weken en 37+3 gestript ook vanwege een groot kind.
    Ik had toen 1 cm ontsluiting en de slijmprop kwam door het strippen los.
    Ik ben echter pas met 38+3 bevallen van een flinke dame(5120 gram)
    Zonder al te veel kleerscheuren en binnen 2,5 uur.
    Maar mocht er ooit een derde komen dan wil ik absoluut ingeleid worden.
    Ik redde het nu niet eens meer tot het ziekenhuis:)

8. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

Apr 11, 2009
    2,803
    0
    0
    Zo dat is inderdaad een flinke dame!!!

Nou ik had gisteren weeen o de 8 a 10 minuten al bijna 24 uur dus uitgeput de verloskundige gebeld, die is langsgekomen en ze kunnen nog niet strippen alles zit potdicht helaas. dus ik heb de mogelijkheid gekregen om slaapmedicatie te krijgen en als dat niet werkt een nachtje ziekenhuis om bij te slapen, maar ik durf het nog niet echt aan.
    afgelopen nacht kwamer de weeen weer om de 30 minuten maar dat doen ze al weken dus daar red ik het wel mee.
    Ik gok erop dat ik overtijd ga lopen, dan kan het alleen maar meevallen toch? haha.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik ben gestript met 38 weken en 5 dagen, strippen stelde bij de vk niet veel voor ( 1x rondje van de zaak zeg maar ) gebeurde weinig.
    Toen met 39 weken en 3 dagen ben ik weer gestript. nu door een andere vk die bijna 10 min. heeft liggen roeren ( om het smakelijk te houden ;) )
    2 uur later begonnen de weeen :D

Succes woensdag

Share This Page