je zou er maar naast wakker worden

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Gister avond gingen wij zoals wel vaker even lekker uit eten. Naast ons zat een groep vrienden en die zaten te vertellen over hun one nighters. Het kwam er op neer dat ze vielen op poppetjes die vooral dichtgesmeerd moeten zijn.

Nu zei er eens dat de vrouwen die mee gaan of snel weg gaan of smorgens al heel vroeg zich opsluiten in de badkamer. Wat ik toen hoorde moest ik wel geel hard om lachen maar eigenlijk vond ik het wel heel sneu dat er zo over gepraat werd.

Een van de mannen werd dus eerder wakker als de vrouw en hij is zichzelf wezenloos geschrokken. De rede de laag plamuur was aan het bedden goed gaan zitten en van dat mooie meisje van gister was dus helemaal niets meer over. In zijn woorden haar gezicht was gesmolten en verschoven.

Ik zie het in het zwembad ook wel ze komen binnen en je denkt wow. Tot ze onderwater zijn geweest :$

Mij lijkt het echt de grootste afknapper als ik daarnaast zou wakker worden

2. floraa

floraa Niet meer actief

Gelukkig slaap ik niet vaak naast meisjes, dus ken dat probleem niet:D

Al denk ik het wel eens als ik over straat loop. Erg eigenlijk.

3. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Ach niet iedereen is een natural beauty.. moet je dan maar "lelijk" en makeuploos door leven?

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Jammer dat een meid zo moet denken.

5. floraa

floraa Niet meer actief

Ik vind mensen met veel foundation eigenlijk altijd lelijker dan zonder. Maar dat is ook een kwestie van smaak.

Mensen die mij alleen gewend zijn met eyeliner, mascara en rode lippenstift zullen ook 'schrikken' als ik dat niet op heb.

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hahaha afknapper!

Zelf ook niet superknap, niet eens knap. Maar plamuren daar ga ik niet aan beginnen. Dan maar wat minder mooi, maar mijn kinderen en man herkennen mij in zowel zwembad (na koppie onder te zijn geweest), 's ochtends vroeg en midden in de nacht of wat dan ook. Een date zou dat ook zeker doen, zij het niet dat ik al een aantal jaar 'bezet' ben en ook graag nog blijf :p

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    tja... ik weet niet zo goed wat je met dit bericht wilt zeggen eigenlijk :)

Leven en laten leven, ik hou ook van make-up,nagellakjes enzzz...... nog nooit gehoord van mijn man dat hij dat een afknapper vindt.
    Het zegt ook zeker wat over de jongens die je afluisterde, getuigt niet echt van veel respect voor hun vriendinnen.

8. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Ik moet zeggen dat ik heel weinig gezonde meiden echt lelijk vind. De laag plamuur heeft in mijn ogen meer te maken met onzekerheid (en het ideaalbeeld dat sommige mannen toch nog lijken te hebben) dan met echt iets te verbergen hebben. Zelf gebruik ik alleen make-up om wat accenten aan te brengen (beetje mascara, zo nu en dan wat oogschaduw, heel soms lipgloss), en ik zou dat eigenlijk voor iedereen genoeg vinden.

9. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik vraag mezelf altijd af of die dames met plamuurlaag het zelf wel zien hoe ze er bijvoorbeeld bij daglicht er uit zien... :) Ik vind het soms zo sneu, omdat het er vaak écht niet uit ziet maar dat ze misschien zelf denken van wel (in een badkamer met gunstig licht).

Ik heb het dan niet over een subtiel poedertje oid, maar van die dikke klodders bruinige creme met een overvloed aan blush.

10. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Af luisteren was het niet hoor de zaten naast ons aan de tafel. En ze waren de hele tijd met de oudste aan het ouwehoeren. Was gewoon gezellig maar toen dit kwam moest ik echt lachen. Ik ben nog al een beeld denker dus ik zag het gelijk voor me.

Ik vind make-up ook leuk voor een keertje maar om jezelf een masker op te plamuren? Ik vind dat je eerlijk moet zijn naar je zelf.

11. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Mooie make-up kan heel veel verschil maken!

12. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Met en zonder ben ik niet de mooiste
    mijn man ook niet
    Echt lelijk zijn we ook niet, maar in de bladen zullen we nooit komen
    Het maakt ons dus niet uit :-D

13. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ach ja, ieder zijn ding. Ik vind make up mooi, ook bij andere vrouwen.
    Zoals altijd is té nooit goed maar over het algemeen vind ik een make upje mooier dan een blote billen gezicht om het maar even zo te noemen.

14. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Als ik naar zwembad ga hou ik me haar en gezicht boven water. Zoontje hou ik dan vast.iedereen kijkt me aan maar dat zal mij boeien zeg haha not

15. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Nee natuurlijk niet, maar je hebt make up en plamuur he. 😂:'))
    Iedereen ziet er met een beetje make up mooier uit.
    Ik heb altijd wrl iets op, wil echt niet met blote billenhoofd naar buiten.
    Al is het maar een beetje mascara en lippenstift.
    Zelfs als ik ga zwemmen heb ik waterproof mascara op.
    Kan ik ook eens uitglijden. ;)

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Maar hoe doe jij dat dan zomers? Dan ga je toch niet met een foundationhoofd in de zon liggen?

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL

Hahaha ik lig hier helemaal in een deuk..
    Er zijn zoveel mensen met een dikke laag plameur dat ze daaronder idd ONTIEGELIJK lelijk zijn.
    Ik gebruik zo goed als geen make-up... en ben blij dat ik er dan toch nog redelijk leuk uit kan zien.
    Ik moet ook altijd wel lachen als ik jongens hoor praten van wow dat is een lekker wijf... maar wat er onder die laag make-up zit, willen ze dan vaak niet zien.. haha...
    Zo ken ik een meisje.. echt een bloedmooi meisje... maar heb haar ook 1x zonder make-up gezien... ze had ontstoken ogen of iets en mocht dus niks op... toen had ze dus echt NIKS opgedaan.. OMG ze was toen vooraan 20 maar mijn god... een huid van een vrouw van 40 was er niks bij. Toen dacht ik.... je bent dus echt niet zo mooi als hoe ik dacht dat je was... hihi ;)

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mag ik vragen waarom je dat doet?
    Ben je onzeker zonder make-up?
    Ik bedoel dit niet verkeerd hoor maar oprechte interesse.
    Omdat ik altijd iemand ben die gek doet in het zwembad met mijn kids en dus ook vaak zat met mijn kop onder water zit.. haha

19. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Wat is te veel?
    Als je close up foto's ziet in tijdschriften is er negen vd tien x ook wel fotoshop aan te pas gekomen maar een dikke laag make-up zit er ook echt wel op.
    Chantal Janzen heeft ook een dikke laag op maar dat is anders dan de make-up die barbie aka samantha gebruikt. Zij is naturel veel mooier.

De zogenaamde naturel look bevat vaak nog meer make-up dan wat barbie opsmeert maar het is gwn anders. Ik vind dat goeie make-up erg mooi kan zijn. En een beetje goeie make-up geeft echt niet snel af. Vraag me wel af wat je allemaal in bed gedaan hebt om het 's ochtends overal te hebben zitten behalve op je gezicht;)

20. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Ik ben niet onzeker maar voel me fris met makeeup

Deel Deze Pagina