je zou er maar naast wakker worden

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    Penseel .een vrouw met veel make-up ken veel liever zijn dan vrouw die natural us! Daar kom je achter als je met diegen praat

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    OMG ha ha :D

Nou...ik ben dus een natural beauty dan...want ik ben echt lelijk met make up ( vind ik)

Maar eerlijk...tot mijn 25e ook altijd make up gedragen...daarna lekker niet meer gedaan.

Alleen als we uit gaan of op bezoek...dan doe ik een beetje op.

Maar ik moet erbij zeggen dat ik dus donker haar heb, lichte ogen en donkeren wenkbrauwen...en zelf lange wimpers... dus ik hoef ook niet zoveel te doen.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.822
    113
    De foto' s hierboven vind ik nog wel leuk en smaakvol, maar dit, jak. Die lippen... gelukkig maar dat smaken verschillen. Maar goed als je 's avonds met zo iemand naar huis gaat moet je 's ochtends niet verbazen lijkt mij, zie je er zo wel vanaf dat het allemaal nep is.

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Haar make up vind ik dan wel mooi, maar de vrouw zelf niet... vanwege haar lippen etc :) Ik hou zelf meer van zelfverzekerde echte vrouwen met een echt lichaam en daar ook trots op zijn. Uitstraling, daar gaat het voor mij om. Dat is (voor mij) wat iemand mooi maakt.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik draag makeup als ik zin heb om het op te doen. Vaak dus daaaaaaaaaagen niet en dan weer eens een dag wel. Maar meestal dus niet en daar is mijn man wel blij mee, want hij haat makeup.

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Oh gutte, de foto's die TS postte vond ik mooi, niet té. Maar die erna, nee.... Too much en trashy.... (vind ik!)

7. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Maar dat is met alles zo.. Het uiterlijk (met/zonder make up, dik of dun etc) zegt niks over het innerlijk. Een vrouw met veel make-up kan ook veel gemener zijn dan een vrouw die naturel is.
    Maar ik vind het in sommige gevallen wel belangrijk om te weten wat voor 1e indruk je maakt. :)

8. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik vind make-up leuk en gebruik het zelf ook. Vind het bij mezelf mooi verzorgd staan. Inmiddels in de dertig, dus die glitterende oogschaduw laat ik wel achterwege, ander word ik 18 geschat haha.. Maar ik vind dat iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt. En ik vind het ook lastig om te oordelen wat mooi en lelijk is.. beauty is in the eye of the beholder zeggen we dan maar ;)

9. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    O ja... die mannen he.. die zien er vast ook niet superfris uit na een avondje stappen.. haha.. ik zie echt zo'n verfrommeld katerhoofd met vieze knoflook-bier geur voor me ;)

10. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Haha, juist. Misschien wel dé reden dat die vrouwen zo vroeg vertrekken of zich schuilhouden in de badkamer. :p

11. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Mijn god... in welk circus speelt deze clown?

12. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0

Haha goeie

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Volgens mij maakt dat niks uit

Als ik make up draag ben ik even bitchy als zonder

Ik ben gewoon wie ik ben...dat heeft niks met make up te maken.

14. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Nee.... ik vind dit niet mooi.
    Chantal Jansen is mooi! :)

15. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik draag dagelijks bb creme,poeder,mascara,eyeliner rode lippenstift buiten werktijd en blush...
    Heb van mezelf een erg bleke en gevlekte huid en vindt mezelf ook niet geweldig zonder make up.
    Wat Mommy schrijft herken ik in het zwembad,alleen pas ik mijn make up wel aan op waterproof mascara en bb creme,maar ga niet onder water met mijn gezicht.
    Is dit uit ijdelheid,ja want heb daarna de hele dag rode ogen van het chloor...en nee,mijn gezocht gaat meteen trekken en krijg rode vlekken van het zwem water...
    En schik heb ik toch wel met onze zoon....hoef ik niet voor koppie onder...

16. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik kan make up ook gebruiken om een statement te maken.
    Wij gaan vaak naar meetings van amerikaanse auto's en zitten veel in de rockabilly scene,ik pas mijn make up daar op aan...
    Wat blekere huid,mooie eyeliner en rode lippen.....

17. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Knappe dames......je ziet dat het niet natuurlijk is hoor maar ze zijn knap.
    Wel moet ik zeggen dat ik Barbie over het algemeen niet knap vindt,maar op deze foto weer wel...ze is heel wisselend vindt ik.

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Heel wisselend inderdaad..

Goeiemorguh

:D

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik vind make up mooi bij mensen als het natuurlijk eruit ziet.

Dus geen foundation die tinten donkerder is dan de huidskleur bijvoorbeeld.

Ik zie make up als iets wat je mooie punten kan benadrukken.

20. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waar je maar zelf gelukkig van wordt. Ieder is anders. Ga echt niet iemand zielig of sneu vinden omdat ze anders of onnatuurlijker zijn mbt make-up. Als je de zogenaamde 'aparte' 'vreemde' kanten, voorkeuren etc van anderen gaat benoemen of daar om moet lachen vind ik dat meer een onzekerheid van jezelf eerlijk gezegd.

Ps. Ik gebruik weinig make-up maar dan nog als ik s ochtends wakker word zie ik er toch wel minder charmant uit hoor:) Ik moet mn haar doen wat blush eyeliner of potlood en dan kan ik er wel mee door, vind ik.

Deel Deze Pagina