je zou er maar naast wakker worden

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Daar heb ik helaas geen duidelijke foto van.. Maar wil ik vanavond of morgenochtend best nog wel even maken. Overigens geeft dat wel aan, dat je er dus niet altijd geplamuurd uit hoeft te zien, ondanks de foundation, bronzer én blusher.. En dat punt wilde ik even maken.

Dank trouwens voor de complimentjes. Leuk! :)

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb nooit een diep decolleté en mijn lippen omlijn ik niet;)
    Maar ik zorg wel dat mijn make up verzorgt is en dat mijn haren dan leuk zitten, dat vind ik prettig.
    Op mijn werk draag ik voornamelijk broeken, dus als ik thuis ben vind ik een legging met een jurk gewoon comfortabel.
    Maar écht sexy kleden doe ik sowieso nooit. Ik voel me daar niet prettig bij. Bij feestjes dan heb ik wel een nette jurk aan (die wat meer sexy is dan een 'gewone' jurk), maar ook niet iets waar mn borsten uithangen ofzo. En ook nooit dik geplamuurd.

3. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ohh mommy ik heb je foto gemist!

4. misa

misa Niet meer actief

Plamuren vind ik echt een veel te dikke laag op, waardoor je zelfs de overgang naar gewone huid ziet. Echt, s'n rand zeg maar... Iew! Erg lelijk vind ik. En ja daar schrik je dan sochtends van... Beetje anders haha!
    Mooie en goede foundation licht aanbrengen vind ik wat anders.

Ik heb alleen maar mascara en wenkbrauwpotlood op. In de winter een beetje blush erbij, anders ben ik zo bleek.
    Als ik uit ga oid, dan wil ik er net ietsje meer werk van maken, maar foundation heb ik eigenlijk nooit op.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Helemaal mee eens.
    Ik vind het om te gruwelen.brrr

6. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Nou @umm85, speciaal voor jou.. links het blote billen gezicht, in het midden de 'plamuur', dus met foundation, bronzer, concealer en blusher en rechts de finished, dagelijkse look; met wenkbrauwen, eyeliner en mascara. De foto's zijn van net, dus S'ochtends vroeg. (Dan heb ik altijd last van 'froggy eyes' ;), zoals mijn vriend ze noemt.. )

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind je mooi opgemaakt hoor! Veel frisser, en je ogen spreken meer. Nice!

8. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Mooi!! Helemaal geen 'geplamuurde' look :)

9. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Heel mooi opgemaakt Anna!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik zie zelfs maar weinig verschil :O

Mooi hoor (Y)

11. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Dank jullie voor de complimenten..:) het lijkt erop dat ik nu wel mijn punt heb kunnen maken.. volledige make-up hoeft niet nep te zijn.. klaar in 10 minuten en mij bezorgd het een Veel fijner en zekerder gevoel. :)

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Ik zie zeker verschil en vind zonder make up echt veel mooier

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.185
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik maak me ook altijd op.
    Dagcreme,BB creme,beetje blush en mascara en ik zie er zeker niet geplamuurd uit haha
    Ik vind dit gewoon bij mijn dagelijkse verzorging horen en heeft niets met onzekerheid te maken.
    Vorige week ben ik zelfs zonder make up naar de supermarkt geweest.Ik was niet lekker en wilde even snel een boodschap halen en had niet de puf om voor de spiegel te gaan staan.Ik voel me dan ook niet opgelaten wanneer ik een bekende zou tegenkomen omdat ik met of zonder make up niet ineens een heel ander persoon ben.
    Ik vind de manier hoe die jongens over die meisjes praten meer zeggen over het iq van die gasten dan van die dames haha

14. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Wederom mooi!

15. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Zoveel verschil is er ook weer niet ;)

16. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    ihihihi ik zou echt in een scheur hebben gelegen als ik dat hoorde hahahahhaa of in mijn drankje hebben verslikt ihihi

snog marry and avoid zien hahahahahaha das een giller , moet je eens zien

mijn man kwam eens voorbij lopen toen ik het zat te kijken ,die zij zo van wat is dat nou zit je een hoeren programma te kijken :D:D:D:D:D

make-up is niet erg en is niet slecht ,, er is een groot verschil tussen 5 lagen zelfbruiner en een BB creme ;) en wimpers zo lang zodat je je hun ogen niet meer ziet en gewone goede mascara ihih

17. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    @ Anna: ik vind je mooi opgemaakt hoor! Absoluut geen plamuur, maar dat heb je ook helemaal niet nodig! Wat een lieve uitstraling heb je btw!

18. mommy12

mommy12 Fanatiek lid

19 okt 2014
    1.135
    0
    0
    voor de mensen die het gemist hebben. De eerste met de ander akeen mascara beetje. Ik haal het dalijk weer weg dus liever niet citeren dankjr

19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Véél mooier mommy12.
    En mooi opgemaakte ogen Anna. Ik zie alleen zelf geen enkel verschil met de foundation.

20. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Je komt vwel beter tot je recht met minder make up!

Deel Deze Pagina