Ja veel groter dan dat Ik zal maar niet aantal slaapkamers, gewone kamers en badkamers op noemen idd zie je er niet veel meer van en nee heb geen jackpot gewonnen (I wish ) Huis is van mijn schoonouders en mijn vriend is enigst kind en huis word strakjes van ons. We gaan er nu (binnen 1,5 maanden) in wonen. Ik schrok me ook rot eerste keer
Dit vroeg ik mij ook meteen af. Mijn zus woont in een kasteel, 5 slaapkamers met elk een open haard. 1 zo'n slaapkamer is zo groot als mijn hele boven verdieping. Bijna elke slaapkamer heeft zijn eigen badkamer. Maar ze woont niet in Nederland.... niet dat een kasteel dan opeens niks kost, maar tis toch stukken betaalbaarder.
Ik stuur je een PB waar precies hoeft niet iedereen te weten haha en poetsvrouw Gelukkig doet mijn schoonmoeder heel veel als ik alles moest doen ging ik echt wel huisvrouw inhuren veel te veel
Yep in Ned. In het meeste zuiden van het land. Leuke is in die straat komen alleen nog maar nederlanders (bedoel mensen boven limburg) wonen. Allemaal met een eigen bedrijf.
Er zijn genoeg grote huizen in Ned. Kijk maar heel goed om je heen. Wat denk je van boerderijen die daarna omgebouwd zijn als huizen Klopt idd wel dat je er niet heel veel ziet maar moet zeggen ze zijn niet betaalbaar in deze tijd echt belachelijk
Vind die eerste totaal niks. Enige wat ik leuk vind is de omgeving waar het staat. Als ik die zou krijgen zou ik hem verkopen ipv er in gaan wonen. Die 2e is beter. Daar staan de boekenrekken al klaar voor al mn boeken Laat ik nou net tegen mijn eigen bescheiden woonkamertje stofzuigen zitten aanhikken hier...moet er niet aan denken die nu te moeten doen zeg...pffff
Ow, maar dat weet ik wel hoor, dat er genoeg grote huizen zijn in nederland. Hier in de omgeving staan er genoeg. En in de buurt van Maastricht weet ik er ook te staan, en in het westen. Overal staan ze. Mijn vriend komt regelmatig in zulke huizen voor zijn bedrijf. En persoonlijk kennen we ook enkele mensen die zo wonen. Ouders van n vriend van ons hebben zo'n glazen lift in huis, anders moeten ze zoveel trappen lopen. Zo'n trap zoals je in Dallas of Dynasty ziet Tis ook wel grappig soms. Ben wel eens mee geweest met mijn vriend, die moest in de keuken iets doen, dus ik loop achter hem aan en blijf staan in de keuken. Hij liep door en riep, waar blijf je nou? Je moest toch in de keuken zijn....? Ja, maar jij staat in de bijkeuken Bijkeuken roep ik? Die mensen zijn niet goed wijs Ik wil dit wel als mijn keuken hoor, dan hoef ik geen bijkeuken meer.
Ik vind het eerste huis qua stijl en inrichting wel het mooist. Al mag er wel wat kleur in van mij. Al dat wit wordt wel een beetje saai. Maar dat tweede huis is mijn smaak in elk geval niet en dat staat ook nog op de verkeerde plek...
Haha ja dat laatste met keuken dat ken ik maar dan met kamers en badkamers. In dat huis waar we gaan wonen de eerste keer toen ik er kwam (er zit verschil in verdiepingen) nou zo kwamen we van de ene in de andere echt was steeds zo verbaasd Kwam ook omdat ik het niet gewend ben.
Ik zou absoluut wel groter willen wonen, maar ik ben gelukkig in ons flatje. Mijn biologische vader heeft wel altijd achterlijk groot gewoond. Ëén huis had 16 slaapkamers (!?!). Als mijn broer en ik dan eens in de 8, 9 weken naar hem toe gingen dan moesten we perse op één slaapkamer slapen; anders kostte het hem zoveel aan stoken! Ronduit belachelijk!