Je zou hier maar wonen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Cherrylein, 9 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
  2. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Het eerste huis is inderdaad wel om te zeggen WAW...echt mooi de binnenkant. Het tweede huis vind ik persoonlijk nog meevallen zeker niet om waw om van te zeggen. Maar het is mij al opgevallen dat de huizen in Ned peperduur zijn. Voor dat zelfde geld kan je hier in Belgiê echt wel mooie dingen kopen. Ons huis ( van mijn ouders) lijkt een beetje op het tweede, ook met veel groen enzo. Nujah...degene die in zo'n supervilla woont zal ook wel weten waar hij op het einde van de maand voor betaald...(stookkosten, een kuisploeg,...)

3. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik vind dat eerste huis echt echt waanzinnig! Maar als ik zoveel geld kon missen voor woonruimte, dan ging ik aan een rustige gracht in de Jordaan wonen ofzo. Lekker op loopafstand van alle leuke markten en winkeltjes in het centrum.

Yeah yeah, dream on! :D

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Wow ik vind die eerste toch wel heeeeel mooi , helemaal mijn smaak vooral die inloopkast , super .. :)

Maar ik denk dat ik er met jaarinkomen net niet kom :rolleyes:

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.861
    5.123
    113
    Home
    ik vind die eerste echt geweldig!

6. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Mijn moeder zei altijd dat rijke mensen niet voor niets rijk zijn, namelijk omdat ze krenterig zijn. Door zuinig te leven, hou je natuurlijk veel over. Was waarschijnlijk bedoeld om ons meer te laten sparen, maar ik had alleen maar het idee: "dan heb je geld, en dan heb je er niks aan". Spenden dus!

Maar voor jullie natuurlijk niet zo leuk, yake...

7. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik weet niet hoeveel kamers jullie huis heeft, maar denk je dat je alle kamers ook daadwerkelijk gaat gebruiken?
    De mensen die ik ken die in zulke grote huizen wonen gebruiken maar een klein deel. Moet ik wel zeggen dat die mensen geen kinderen meer thuis hebben wonen, dat scheelt wel denk ik. 1 stel wat ik ken kan net zo goed in n flatje gaan wonen. Die vrouw komt alleen maar in de keuken en hun slaapkamer en die man in hun slaapkamer en zijn jachtkamer. En 1 wc gebruiken ze.
    Die hebben echt een mega groot huis en terrein, met van die wildroosters, anders loopt het wild weg...in je tuin.. :confused: :confused:
    En gelukkig zijn ze ook niet, hoop ellende met de kinderen (kregen altijd alles wat ze wilde, en dan niet het minste, maar gewoon ALLES. 1x kregen de oudste zoon eens niet wat hij wilde en hij verbreekt alle contact. En de andere zoon zat psychisch zo in de knoop dat hij uiteindelijk zelfmoord pleegt toen ie een jaar of 30 was (hij was een goede vriend van mij, zodoende ken ik die ouders)

8. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    En dit huis dan....

Mooi tuintje erbij.......VERWARMDE oprit :)

9. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Holy shit! Denk dat ik morgen even ga bellen en vragen of ze met mijn stulpje willen ruilen.... komt aardig in de buurt denk ik, haha. Leuk flatje met 1 slaapkamer, haha!

10. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
  11. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Misschien een leuk uitstapje voor jou en je partner? ;)

12. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Wie maakt me lossss....Kom op dames!
    Over de prijs valt te praten :D

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Mijn schoonouders hebben er appartementen in gemaakt en die verhuren ze, slim gedaan want tja wat moet je idd met al die ruimtes en ik denk dat wij dat ook doen als het huis voor ons is strakjes ;) Is mij ook veel te veel ruimte

14. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Doe mij dat eerste huis maar. Maar dan wel met iemand erbij die het schoonhoudt en die ook opruimt. Ik kan namelijk in een klein huis veel troep maken, maar in een groot huis waarschijnlijk nog veel meer :oops: ! En ik ben nu mijn sleutels, portemonnee en telefoon al altijd kwijt. Laat staan in dat huis.... :confused:

15. valhalla

valhalla Niet meer actief

16. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    nou... Voor dat 1e huis komen we iets te kort aan hypotheek...

Ik schat zo'n € 4.600.000
    nog effe sparen dus..

17. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Ben waarschijnlijk een van de weinigen die hem niet mooi vindt, vind het net een kantoor, niet mijn smaak dus...de tweede vind ik leuker moet ik zeggen!

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    jjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezes wat prachtig!

zo zou ik wel in amsterdam willen wonen!

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ne hoor, dat huis heeft een centraal stofzuigsysteem

je hoeft dus nooit te stofzuigen :D

Deel Deze Pagina