doe mij maar het alle eerste huis...echt een super mooi woning...maar wat een werk om hem schoon te krijgen...daar heb je aan 1 schoonmaker niet genoeg aan...
geef mij voor dat geld maar een oud grachtenpand... maar ben ook heel blij met ons net gekochte appartement á 159.000 hoor!
Dat allereerste huis heb ik al eens eerder op tv gezien, maar dan met de bewoner die erin woont/woonde, een jonge vent van begin 30 met eigen bedrijf (met alle respect voor het werk, maar hij zal ook vast niet bij de plantsoenendienst werken ). Ik ben zijn naam vergeten, maar je mond valt toch open? Wat deed ik fout?
ik heb het gevonden, voor wie het wil weten wie er in het huis van 5,8 mln woont .... www.leon1975.hyves.nl 8)
De aanslag van OZB (WOZ) zal best hoog zijn..... twintig maal dat van mij a 700 euries... 14.000,-- kassa ping !
Zucht, ik kom er maar niet af..... Heb het al zo lang te koop staan....Maar het is inderdaad een idee om er een pretpark van te maken Of een bordeel De eigenaar wilde het verkopen aan een eventuele aannemer, die zou dan het huis met de grond gelijk maken en er appartementen plaatsen. Alleen het is veel te duur allemaal dus probeert hij het zo te verkopen. Ik meen dat het van een belg is die er nooit in heeft gewoond.
ik zou ook wel 1 van de voorgaande huisjes willen hebben hoor *kijkt lief naar vriend* iemand anders die me even 5 miljoen wilt lenen? nee zeker?
Wat de architectuur betreft: als je de luchtfoto bekijkt is het wat duidelijker, het moet een schroef van een kotter voorstellen...
Hoe lang zullen huizen in deze categorie te koop staan? De vraag naar deze huizen is natuurlijk heel veel minder dan de middenklasse huizen. Mensen met zo'n huis zullen er waarschijnlijk ook niet wakker van liggen als ze straks met dubbele woonlasten zitten.