Ik heb er weer wat nieuws bij... ik merkte net dat ik vocht in mijn tepels heb... uhhhh dat heb ik echt nog nooit gehad. Het is doorzichtige vloeistof. Geen massa's maar een paar druppeltjes op beide tepels... Advies, raad en ervaringen? hhmmm sorry!! heb het toch nog gevonden op het forum. Schijnt weer niks te zeggen. Ik heb daar wel moeite mee hoor. Niks maar dan ook niks kan je echt zeggen of je zwanger bent of niet, behalve dan het uitblijven van je bloeding op je NOD. Of een positieve test... zucht... toch bedankt.
Ik heb dat ook nog steeds, al 2jaar! dacht eerst ook Uhhh maar ben naar de dokter ervoor geweest! bij mij is het omdat ik bij mijn eerste BV heb gegeven! heb jij ook Bv gegeven of ben je bezig voor de 1ste?
Kan je helaas geen advies geven want ik heb er geen ervaring mee, maar ik hoop dat het iets goeds betekent voor je!!
Hallo Melanie en Esther, bedankt voor je reacties... ik ben bezig voor de eerste. Nu in ronde 11. Je gaat op een gegeven moment zo wanhopig op zoek naar signalen... heeft helemaal geen zin. Ik moet 2 dagen wachten en dan kan ik testen (ik test nu negatief met kv testen)
Ik heb het aan 1 kant gehad toen ik een knobbeltje in mijn borst had, dat is een heel ander verhaal. Nog maar 2 daagjes wachten voordat je kan testen toch ? succes!
hallo hier hetzelfde verhaal heb al een dochter van een jaar maar geen borstvoeding gegeven. Bij mij komt er zelfs melk! Geen idee wat het is, test negatief. Maar ff naar de dokter denk.
hoi hoi , voor de gene die vocht uit hun borsten hebben moet maar is kijken op prolactine (Apotheek.nl - Verhoogde aanmaak prolactine) door dit hormoon kan je melk gaan aanmaken! dit is te testen door je prolactine te laten prikken ook kan je schildklier niet goed zijn en hieronder nog eeen lijstje Tepel-afscheiding, oorzaken Lekken van vocht uit de borst kan een natuurlijke oorzaak hebben (bevalling, overgang of menopauze) maar wijzen op: - overmatige prolactine-afgifte door de neuro-hypofyse - verminderde afgifte van vrouwelijke geslachtshormonen (= hypogonadisme) - ziekte van Addison - afwijking van de borstklieren (= mamma) - baarmoeder-woekeringen (= endometriose) - goedaardige (ca. 90%) of kwaadaardige borst-gezwellen (= prolactinoom) - verminderde schildklier-functie (= hypothyroïdie) - bijwerking van sommige medicijnen (o.a. fenothiazine, methyldopa, verdovende middelen) ik zou het zeker even uit laten zoeken ... ik heb het ook en bij mij komt het omdat ik gestopt was met de pil maar heb wel alles laten uitsluiten mocht je nog vragen hebebn pb me maar
Bedankt voor jullie reacties. Missymaaike, als ik eerlijk ben schrik ik hier een beetje van, maar goed ik vroeg er zelf naar dus bedankt voor je uitgebreide antwoord. Maar ik mag overmorgen testen, denk alleen dat ik morgenochtend weer bezwijk, dat krijg je als je aan het wachten bent en je testen in huis hebt. Als ik negatief test of ongesteld raak dan zal ik zeker even contact opnemen met de huisarts, zou ik dan toch al doen want dan zijn we een jaar bezig en dan zou ze me doorsturen.