weet niet wat ik hier op moet zeggen.... Is zo shocking dat ik me dan af ga vragen of t wel waar is.... Maareuh...die heeft NODIG hulp nodig...die zoon. Nja en zij nu ook dus
aaaaaaaah, kan me niet voorstellen dat dit echt is! en als dit wel echt is dan hebben ze inderdaad heeel snel hulp nodig!
Ja precies, postings: 1 bij die 'moeder' Diegene die het geschreven heeft krijgt vast -dat soort- gevoelens bij de reacties die er worden gegeven. Een apart geval van Oedipuscomplex ofzo.... voer voor psychologen in elk geval
ben eens even op dat forum aan het rondneuzen, wat giga groot! kijken of we het topic kunnen terug vinden!?
niet te vinden! mijn man herkende dit verhaal trouwens van lange tijd terug, zal wel nepperij zijn dan
Ik heb dit verhaal ook al is eerder gelezen. Ik geloof er eigenlijk niks van. Als het wel waar is, dan is dat echt ziek.
Mijn eerste gedachten is ook: dit is nep. En alleen al omdat het te vreselijk zou zijn om waar te zijn.
Het verhaal is volgens mij nep.. Maar voor degenen die het niet kunnen lezen: Al je je muis / cursor erop laat rusten, krijg je in de rechter-onderhoek een vierkantje met pijltjes die naar buiten wijzen. Als je daarop klikt, wordt de afbeelding iets vergroot, zodat je 't kunt lezen.