Hoe zouden jullie de vraag neerleggen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door KanjerB, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi Hoi even jullie adviezen nodig. Mijn tante wilt de kinderwagen met mijn nicht voor ons kopen. Heeeeeel lief natuurlijk ben ik ook mega blij mee heb ook gezegd dat ik wel een deel wil meebetalen ze heeft zelf gekozen voor de quinny en dat is ook de wagen die ik graag wil. Maar nu de vraag zij is van plan volgens mij om hem na de bevalling zegmaar in mijn kraamtijd te bestellen. Maar voor het ziekenhuis etc heb je de wagen toch nodig athans maxicosi enz wel en we hebben ook geen vervoer dus stel we moeten even naar buiten wel zo handig als we de babywagen hebben. Nu zit haast overal een levertijd van min 12 weken. Nu wil ik mijn tante bellen en dit uitleggen maar komt dit dan niet nogal aso over? Ik bedoel hoe kan ik dit op een goede manier vertellen

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Maak een geintje over je nesteldrang ofzo dat je alles compleet wil hebben :)

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    :) hahah ik schaam me er echt voor is het echt erg als ik haar vraag of we nu kunnen kijken dat ik desnoods bij betaal etc

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Nee, het is gewoon zo. De meeste wagens hebben een levertijd van 12 weken en dat houdt dus al in dat je de eerste 3 maanden geen wagen zou hebben, bovendien blijven er dan nog maar 3 maandjes over om die wandelwagenbak te gebruiken.
    Ik zou het gewoon eerlijk zeggen. Die eerste periode heb ik die wagen al heel veel gebruikt hoor, overdag legde ik haar beneden in haar wagentje te slapen, want ze wou niet in de box slapen en zo was ze lekker bij me in de buurt. Ging er mee wandelen met de hond, boodschappen doen etc.

5. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Nee joh, dat moet je zeker gaan vragen!
    Misschien kun je haar bellen en vragen wanneer jullie kunnen gaan kijken, omdat je gehoord hebt van de lange levertijd. Die van de nesteldrang is ook een goeie!
    Zo zonde om na de bevalling nog weken te moeten wachten, terwijl je m dan zo goed kan gebruiken!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik denk dat je haar gewoon even moet bellen, en vragen of ze hem misschien eerder kan bestellen.
    Want anders heb je inderdaad weinig aan je kinderwagen.
    12 weken is trouwens wel een lange levertijd, is dat altijd zo bij quiny's?

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat ligt aan de winkel denk ik. Bij ons hadden ze hem (ten tijde van een aanbieding) op voorraad. Verder zou ik aangeven, dat je hebt begrepen van die levertijd en als je pech hebt en je kindje is met 4 maanden uit de bak gegroeid (quinny bak staat bekend als klein -verder fijne wagen hoor ;) ik heb hem zelf ook hihi) maar dan zou dat wel super zonde en onpraktisch zijn..
    Dus ik zou het gooien op; ik heb gehoord dat...
    en de maxicosi kun je bij veel winkels met aanbiedingen bij de wagen kado krijgen, super leuk natuurlijk! Maar die heb je inderdaad zowiezo gelijk na de bevalling nodig, dus ook dat is een punt .

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik voel me zo een %*^#(*& ze zei lieve schat maak je niet druk waarschijnlijk heb je hem dit weekend al :( owwww ik voel me zo dom had ik maar niet gebeld :(

9. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    heb je hem in ieder geval op tijd ahahaha

maar ja.
    het voelt dan zo lullig he.
    toen je erom belde.
    en ze dat zei.
    maar ja.
    maar ja niks aan te doen.
    je weet nu dat je hem mooi op tijd hebt.

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Kan me voorstellen dat je je lullig voelt hoor.
    Maar gelukkig heb je hem op tijd binnen, en nu hoef je niet meer in de stress te zitten.

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    hoezo voel je je lullig je bent zwanger wilt alles op tijd hebben us je goed recht .
    Je tante heeft waarschijnlijk gevoelt dat je je zorgen maakte en wil je nu alleen maar gerust stellen :)

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    nee joh, niet lullig voelen, dat zijn alleen maar je hormonen! Lieve tante trouwens:)

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    niet kl*te voelen...ik heb het zelfde gedaan....
    alleen lieten me schoonouders ons zelf uitzoeken en kregen wij het geld van ze en ze vonden het prima om hem 20wkn van te voren al te betalen....
    nee hoor als ze weet van de levertijd snapt ze echt wel dat je hem gelijk wilt gebruiken...ze heeft zelf ook kids gehad toch? en wilde na 10dgn ook naar buiten en ja dan heb je echt d ewagen nodig
    dus ga lekker genieten en wie weet het weekend proef rijden het word mooi weer....

14. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Nee hoor, als je het niet had gezegd en zij hem pas later had besteld had jij je waarschijnlijk op zitten vreten ;) En als ze de wagen betaald vindt ze het vast hartstikke schattig dat jij er zo mee bezig bent!

15. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi lieve meiden zoals ik volgens mij al zei was haar man gisteren de wagen gaan halen. Het is de papillon :d quinny speedy ik ben ze megaaaaaa blij Hij staat nu in de babykamer :D :D Het was een show room model van een babywinkel die ze mochten meenemen omdat de quinny papillon niet meer echt nieuw leverbaar was. Maar dat maakt echt helemaal niks uit ik ben er super super blij mee :D Hij is zoooo mooi :d hihi zooo snel had ik het eigenlijk niet verwacht hihi

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Lekker meid, geniet er van!

17. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ach, weer een een zorg minder :) maak je niet druk. wel spannend he, al die aankopen :)

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    hihi is het toch nog goed gekomen :D

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

lekker weer iets geregeld.. :) :)

doe mij ook zo'n tante :D heerlijk.

20. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi
    nou hartstikke fijn toch! ik zou er ook niet over kunnen hoor, met het idee om pas na de bevalling een wandelwagen/ buggy maxicosi in huis te hebben.
    zit nu zelf te genieten met het uitzicht op onze geleende wandelwagen/ buggy en maxi cosie in de woonkamer! Fijn om alles alvast te hebben en dat je weet hoe het eruit ziet, en kun je verder dromen over hoe je straks daarmee gaat wandelen met je kleine..
    lieve tante heb jij!

Deel Deze Pagina