Je zwangerschap soms een beetje zat zijn..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cherrylein, 6 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    wat een lekker klaagtopic.
    vandaag ziek thuis gebleven, het wordt nu gewoon echt teveel.
    van het weekend harde buiken gehad, flinke hoofdpijnen met vlekken voor de ogen. en ik zit er gewoon doorheen.
    net vk gebeld en evt minder werken maar dat mag ik met mijn werkgever regelen, die is daar gelukkig heel schappelijk in.
    verder floradix proberen en hb en vit b12 prikken.
    zometeen werkgever bellen, constructie bedenken en dan hoop ik dat het beter gaat.( kan ik me weer schuldig gaan voelen over het minder werken) zo kan je lekker gek van je zelf worden! :rolleyes:

nog een dagje en we zijn 30 weken dan is het nu echt aftellen geblazen!

joyce

2. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ik klaag lekker mee hoor!

slaapt slecht ben snel moe,kan niet lang lopen hebenorm last van bekken(instabiliteit) als je t zo typt?
    kan niet op rug liggen(lang zijkanten ook niet zitten niet lang.

Het chaggy gedoe is wel wat verminderd,manlief blij natuurlijk.
    Verder is de baby ergggggggggggggg drukkkk aan t doen.

baby ligt nog in stuit,(dus bang dat ie niet meer draait en indaalt).
    morgen naar vk gaan ze kijken of hij/zij ingedaald is.

voor mijn gevoel nog zoveel regelen,kraambed,gister vluchtkoffer ingepakt,erkennen.

pfffff zoontje van 2 slaapt niet meer smiddags perfecte timing,kan ik niet meer rustig op bank boekje lezen of wat dan ook.

nog paar weken dann......!

3. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    ik mag ook wel even lekker meedoen he?

Mijn eerste zwangerschap was een grote roze wolk, deze valt me echt een stuk zwaarder.

Ik ben al vanaf december ziek, heb nu een longonsteking te pakken.
    Mijn bekken doet pijn en dat in combi met een ondeugend meisje van net 2 jaartjes oud....
    Best vermoeiend hoor.
    Mijn Hb is ook te laag hoor ik net van de vk, dus hopelijk gaat de moeheid wel een eind over met de tabletten.

Verder zit deze kleine heel hoog, dus steeds tegen mijn ribben aan en heb ik heel veel last van maagzuur.

Dit alles bij elkaar maakt dat ik me soms heel beperk voel en dat gevoel kan ik echt niet uitstaan.

Wat een bevrijding zal het zijn als de kleine er over max. 9 weken is zeg...

Zo, en nu ga ik weer genieten van het idee dat er ondanks alles toch maar een wondertje in mijn buik groeit! ;)

4. Wendy333

Wendy333 Lid

3 feb 2009
    25
    0
    0
    Joepie! Ik had dit topic zelf kunnen openen!

Man, wat een ramp, dat zwanger zijn! Begrijp me niet verkeerd, ben onwijs blij dat het gelukt is, maar wat voel ik me rot zeg!

Ben nu bijna 23 weken, heb een gekneusde rib, vreselijk veel buikpijn en harde buiken, een verkeerd liggende placenta, en de bloeddruk is wat hoog.
    Ik werk niet op het moment, en ik ben echt gewoon aan het aftellen.

Nog 5 weken en dan is ie levensvatbaar, en dan nog 10 weken. Op meer wil ik gewoon echt niet rekenen, want ik trek het niet meer!

Was vanaf de 6e week al overduidelijk zichtbaar zwanger, en nu vragen mensen al aan me, "je hoeft zeker niet meer zo lang?" Mens! Ik ben nét over de helft!

Ha fijn, om zo even je hart te kunnen luchten.
    Kom hier zeker nog een x! :D

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mijn waggel en hijg periode is begonnen :( iedereen om me heen zegt ineens dat ik waggel (dacht zelf dat ik nog erg goed liep) en ik ben kortademiger..... nou vooruit komt ie....kwak kwak kwaaaak :evil:

6. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Hahaha, zo herkenbaar.
    Als ik ga wassen moet ik naar zolder. Dan moet ik eerst ff op n stoeltje uithijgen voordat ik verder kan :D
    Moet ook veel te veel gewicht mee slepen...

7. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik ben pas 13 weken maar heb nog niets te klagen. Moeheid trekt nu langzaam weg, ben er blij van want ik lag op een gegeven moment om 21.00 uur al in bed. Waar ik wel van baal is dat ik al sinds begin december strontverkouden ben en in die tussentijd al 2x de griep heb gehad. Mijn neus zit potdicht en slaap daardoor s'nachts ook slecht. Daarbij komen nog die vreselijke hoestbuien...
    Weerstand, kom maar gauw weer terug! ;)

8. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Hahahaha, heel herkenbaaaaaaaaar...

Deel Deze Pagina