Hoi allemaal, Ook wij mogen weer superduperblij zijn ! Mooier kerstcadeau konden we niet krijgen in 2012! Wij zijn zwanger! Als het goed is 5 weken. Gister een test gedaan in het ziekenhuis want daar liepen we al even i.v.m. een ICSI behandeling. Na de 2e poging is het toch mooi gelukt! EN we hebben nog 4 embryo's over, voor het geval deze weer niet geaccepteerd wordt door mijn lichaam, of als we over 2 a 3 jaar weer een kleintje erbij willen. We zijn ZOOOO blij!! We stonden met een big smile in de lift van oor tot oor.. en kregen allemaal vragen van de mensen in de lift van: "Zeker goed nieuws gehad?" Dus ik zo: JA!! En liep vervolgens de hele dag met zo'n gezicht rond : Nu hopen dat het frummeltje lekker blijft zitten waar het zit tot het 9 maanden is.. ben nu al een beetje aan het kijken voor kinderkamers, kinderwagen enz. Helemaal leuk!!! Als kerstcadeautje wil ik aan mijn vriend een rompertje geven met de tekst : " Ik ben net zo knap als mijn papa" of iets in die trant... gewoon een kleinigheidje dus dat zou wel leuk zijn! Hopelijk kan ik dat zaterdag vinden..! Liefs Arifi
Ja het was een regenachtige druilerige dag op de dinsdag 18 december.. maar mijn dag kon niet meer stuk!! Big smile op mijn gezicht van oor tot oor, bij mijn vriend precies hetzelfde, kon het wel van de daken schreeuwen, maar we houden het nog even stil..!! Mijn ouders, broer oma en 3 vriendinnen weten het omdat ze zo meeleefden met ons proces in het ziekenhuis. Mijn schoonouders horen het 2e kerstdag.. ! Ben benieuwd.. het zijn nogal koele mensen.. dusja.. beetje hippies haha! En de rest van de wereld vertel ik het na 12 weken (duurt nog zooooooooo lang!! (begin februari pas..)
Dank je wel!! Ik had 19 november mijn 1e menstruatiedag.. klopt het dat ik dan nu 6 weken ben ? 19 november viel op een maandag..dus heb die week meegeteld als het ware.. ) Liefs FiefeR