Welke provider; KPN of Telfort alles-in-1-pakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door Silverdawn, 30 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silverdawn

Silverdawn Actief lid

5 jul 2015
    146
    11
    18
    Wij zitten momenteel bij Ziggo maar ik wil overstappen.
    Ik weet alleen niet goed welke provider....

Welke zouden jullie aanraden op basis van ervaring? Storingen, internetsnelheid, service e.d.
    KPN of Telfort?

2. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Telford. Maar de meningen zullen enorm uiteen lopen :)

3. xEsther

xEsther Actief lid

19 feb 2012
    172
    0
    0
    Ook Telfort hier, goedkoper als KPN en nooit last van storingen oid.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wij hebben net ons Telfort abonnement verlengd. Zijn erg tevreden.

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.170
    3.053
    113
    Nederland
    Hier kpn. Nog maar 1x storing gehad die landelijk was en verder niet.:)

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik zit ook bij Ziggo en besloot vorige week over te stappen naar Telfort. Inmiddels een aanbod bij Ziggo gehad en besloten te blijven.

7. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.389
    870
    113
    home sweet home
    Zolang je bekabelde tv neemt van Telfort (hebben glasvezel) geen storingen en service van problemen is goed. Zogezegd draadloze tv niet doen, heel veel gedonder mee gehad maar goed opgelost. Daarnaast is Telfort goedkoper

8. Silverdawn

Silverdawn Actief lid

5 jul 2015
    146
    11
    18
    Super al die reacties! Hier ga ik wat aan hebben!

Ik neig naar Telfort gezien de prijs maar ben bang voor storingen vandaar... Ik heb geen ervaring met KPN maar die is net zo duur als wat ik nu voor Ziggo betaal....

Ik heb al zoveel problemen met Ziggo gehad dat zij mij niet meer kunnen overhalen om te blijven en ik kan volgende maand opzeggen... Ik heb bij dit soort dingen alleen altijd het geluk van de regen in de drup te vallen en had/heb mijn twijfels bij de prijs/kwaliteit van Telfort omdat het zo goedkoop is...

9. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Telfort = KPN dus zit geen verschil in. De tv kastjes en modems zijn exact hetzelfde zit alleen een ander logo op.
    Telfort is echter goedkoper, dus zou dan voor telfort kiezen. Zelf hebben we KPN gehad en was perfect. Nu hebben we alleen internet van Telfort, aangezien we geen live tv meer kijken vanwege de vele reclames. (met uitzondering van de NPO zenders die live via internet te volgen zijn)

10. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Enige verschil is volgens mij de prijs. KPN is duurder en heeft een betere klantenservice vindt ik, maar goed ik betaal liever minder. Hier tevreden over Telfort. Uiteraard wel kleine probleempjes soms met opnemen maar dat had ik met xiggo ook

11. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Telfort, die houdt zich tenminste wél aan de afspraken en zijn tenminste wél vriendelijk en professioneel bij problemen. Kan ik van KPN niet zeggen (mobiel en alles in 1)

12. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Telfort en kpn zijn precies hetzelfde. Alleen het logo op de afstandsbediening en het tarief is anders ;) wij zijn erg tevreden met telfort. Fijne klantenservice ook trouwens. We kregen zelfs 5 euro voor de belkosten (ze hadden fouten gemaakt met de facturen).

13. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik zou alleen overstappen als er glasvezel ligt bij je. Anders ga je er qua internet op achteruit.

14. twee

twee Fanatiek lid

7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Wij hebben.vodafone alles.in 1 voor 32.50 permaand

15. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Telfort is kpn....

16. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Lees even mee... Wij hebben ziggo maar ik vind het zo duur pff..

17. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Ik heb 2 jaar terug over gestapt van ziggo naar telfort. Eigenijk alleen voor de aanbieding. Het was 1 groot drama jaar. Storingen die uiteraard allemaal aan mij lagen of aan de bekabeling in mn huis. Na weken kwamen ze erachter dat het probleem toch echt buiten in de kpn kast...
    Ik had ook een kastje voor een 2e tv boven maar dat werkte voor geen meter. Ging volgens mij via de telefoonlijn of draadloos. Alleen maar storing. 3x nieuwe moxem gehad omdat internet en tv er om de zoveel tijd uitknalde. Ik was blij dat ik weer terug kon naar ziggo. Kabel erin en klaar.

Ik zou er dus alleen voor kiezen als ze het via de kabel aanbieden. Glasvezel.

18. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.308
    2.591
    113
    Wij zijn heel tevreden over telfort.
    Hebben de opname functie erbij en zetten regelmatig het programma even op stop.

Echt heel makkelijk allebei.

19. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Telfort is inderdaad Kpn. Echter verschilt de klantenservice wel degelijk. Mijn moeder heeft telfort, ikzelf kpn. Ik regel ook alles voor haar en heb wel vaker uit frustratie de telefoon opgehangen omdat ik de medewerker niet verstond door gebrekkig Nederlands of een dusdanig buitenlands accent dat het gewoon echt niet te verstaan was. Ik vind het inmiddels echt vervelend om de klantenservice van telfort te bellen.

20. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Hier helaas echt niet tevreden over Telfort, maar we blijven klant owv de prijs. Als ik een provider vind voor ongeveer dezelfde prijs stap ik zo snel mogelijk over.

Waar wij tegenaan lopen:
    * interactieve tv is een ramp! We kunnen vaak series niet opnemen, krijgen dan een melding dat we elke aflevering apart moeten opnemen. Dat is niet handig omdat je maar 3 dagen vooruit kan kijken in de gids, daardoor missen we regelmatig een aflevering.
    * nog een probleem is dat àls we dan kunnen opnemen, we de opname vaak niet kunnen verwijderen eens we ze gezien hebben ;)
    * een ander probleem is dat je een ingeplande opname op voorhand vaak niet kan verwijderen. Heel erg vervelend.
    * last but not least: wil je een opname doorspoelen maakt hij soms een grote sprong terug in plaats van vooruit. Zo irritant.
    * ik heb een tijdje als callcentermedewerker gewerkt vanuit huis, hadden daarom een vaste lijn bij Telfort en ik had héél vaak een storing! De lijn viel gewoon uit, geen verbinding mogelijk.

Ik heb de klantenservice dus helaas al veel opgebeld, ze zijn altijd vriendelijk en hulpvaardig. Dat dan weer wel :)

Deel Deze Pagina